Super cool! Ik heb dat boek ook net gekocht. Super leuk! Welke stiften heb je gebruikt? Ik ben nu ook met een leuke bezig
Ik heb de stabilo 68, heb alleen een klein setje van 10 en twijfel of ik een grotere set wil dan zit je alleen met een boel dubbele Dat is uit crazy desserts of zoiets toch? Ziet er leuk uit!
Die stiften heb ik ook. Ik heb veel paginas geleden ook een link gepost waar je los de stiften kan bestellen. Misschien is dat wat? Heb je niks dubbel!! Ik heb ook stabilo 68 en wil misschien nog 88 bij kopen. Ja idd uit crazy desserts. Heerlijk boek!!
Wauw wat mooi allemaal... Ik wil nu ook wist niet eens dat het bestond ik heb het altijd al leuk gevonden om creatief bezig te zijn met kleuren ... Maar de boeken van creative haven zijn dus leuk en dan koop je natuurlijk goede potloden. Van Bruyneel las ik?
Ik ben gek op de creative haven boeken! Ze zijn heel divers en enkelzijdig bedrukt, dat vind ik vooral fijn als je met stiften kleurt. ik heb zelf een doos bruynzeelpotloden, die met de kever erop. Ik vond de prijs/kwaliteit verhouding wel ok. Je hebt vast betere met meer kleurafgifte,maar dat heb ik er nog niet voor over. Deze potloden zijn ook zeer ok!
Oké thx voor je reactie ga straks eens neuzen op internet...hij Amazon kon je ze een stuk goedkoper kopen he?
Ben al flink aan het kleuren in mijn geheime tuin, ik vind het heerlijk ontspannend! Als de eerste af is zal ik een foto spammen
Geweldig! ! Ik weet wat ik voor mn verjaardag wil! Dus meiden kom maar op welke potloden stiften en boeken? Zag bruynzeel voorbij komen Mijn geheime tuin Creatieve haven? O heerlijk als kind kon ik al uren kleuren. Nooit geweten dat dit bestond.
Mijn eerste plaat!! (Geheime tuin) Gebruik potloden die 10 jaar op zolder hebben gelegen, van het merk Jolly.