weer 1 af. ik vond de reiseditie nogal erg pietepeuterig dan krijg ik nekpijn denk hahaha. ik heb ook stabilo stiften een heel handig mapje met genoeg kleuren en geen dubbele
Ih5: mooi! Welke potloden gebruik je? Cynnie: supergaaf! Ik vind patronen ook erg leuk en rustgevend om te doen
Druif: ik heb bruynzeel potloden - ze hebben aan elke kant een andere kleur, dus twee kleuren per potlood. Waren niet superduur, maar ze geven heel fijn kleur af.
Heeey Ik weet niet of het al gemeld is hoor maar bij de action hebben ze hele leuke mandala boekjes. Er zijn verschillende soorten en kosten 1.58 per stuk.
Oeehhh ga ik ook eens kijken heb al gemerkt dat ik patronen enzo leuker vind dat bijvoorbeeld bloemen.
Hihi oja 0.79 per stuk ik had er 2 keek wat t totaal was haha oops... maar bij ons liggen ze bij de kleurboeken voorleesboekjes en stickers. Heb de eerste af! Had een doosje bic stiften en bic potloden gekocht. Voldoen niet heeel super maar voor nu kan t eerst wel.
Ik had de boekjes ook van de action. Tot ik thuis ze eens goed bekeek.. Heb ze toen weer terug gebracht.. Vond het toch wat te kinderlijk. Maar de prijs is zeker fijn
Ze ogen zo op het plaatje wat simpel, zeker in vergelijking met de square mandela's bijv die ik heb. Maar voor erbij, als "tussendoortje" en voor die prijs... mmm, misschien neem ik er toch een mee voor op vakantie ofzo
Ze zijn inderdaad niet heel ingewikkeld. Maar voor die 79 cent heb je dus 24 kleurplaten. Zitten idd een paar bij die wat minder zijn maar zitten ook genoeg leuke bij vind ik. Wat doen jullie eigenlijk met de kleurplaten die jullie af hebben?
Ik heb deze ook. staat er pen op?? niet gezien maar fineliners zou ook wel leuk zijn voor de wat gedetailleerde platen met hele kleine vakjes