Ik heb een grote doos van bruynzeel en die bevalt prima! Ik heb ook potloden van van Gogh, ook heel erg fijn!
Ik ben ook begonnen. Lekker ontspannen verstand op nul. Ik hoef niks met de tekeningen te doen. Het gaat mij erom dat ik niet voor de tv hang om te ontspannen maar ook iets anders doe.
Wat geweldig! Ideaal voor deze paniek-miep hier die platen uit Mijn geheime tuin zijn echt mooi! Helaas hadden ze die hier niet maar wel het kleurboek voor volwassenen. Heb deel 1 meegenomen. Had ook nog een doos nieuwe potloden liggen dus komt goed uit! Leuk ook om de resultaten te zien! Zal ik ook gaan doen zodra ik wat heb gekleurd
Hallo allemaal! Wat leuk is dit zeg! Ik moet zeggen, ik heb er al eens een aantal in handen gehad maar weet nog niet welke ik t leukste vind. Vind ze namelijk niet allemaal leuk... Hebben jullie tips?
Ik heb vandaag 2 nieuwe boeken besteld en een doos vol potloden. bruynzeel aquarel design 8835 48 stuks het enige echte kleurboek voor volwassenen paisley designs coloring Morgen krijg ik 2 delen ervan binnen, ben heel benieuwd hihi. Vind het nu al erg leuk om te doen
Hier vandaag ook maar even het kleurboek voor volwassenen aangeschaft en een set mooie stiften (kannonnen wat een prijzen...) Mooi laten inpakken en klaar is het moederdagkado
Wat leuk dat het hier ineens bombardeert van dames die ook gaan kleuren! Wat voor stiften heb je gekocht madeliefke? Ik heb nu alleen potloden maar het lijkt me toch ook erg leuk met stiften! Ben op zoek naar mooie, kom er nog niet helemaal uit!
Ha! Door dit topic herinnerde ik me ineens dat ik op zolder volgens mij nog een kleurboek met mandala's en een grote set kleurpotloden heb liggen. Het is dat het al 23.30 uur is en ik morgen moet werken, anders ging ik het gelijk opsnorren en beginnen . Ik haak ook, maar dat is voor overdag niet zo handig i.v.m. kinderen die het erg leuk vinden om met de bollen te gooien .
Oeffff waarom zie ik dit nou weerrrr!!!!! Ik hou van kleuren Ik heb voor de jongens veel van Woezen en Pip getekend ( oa hun slaapkamer op de muur ) Schetsboeken vol met tekeningen met van alles en nog wat. Soms komt er wat in mn hoofd en ga ik tekenen. En het gekke is.. Toen ik dat als les op school kreeg bakte ik er niks van! En nu vind ik het heerlijk om te doen! Ik ben nu ook bezig om 2 foto's van de oudste en de jongste na te tekenen ( oké na tekenen niet uit t blote hoofd hihi )
Mijn geheime tuin vind ik persoonlijk nu de mooiste die ik heb gezien. Je met gewoon kijken welke tekeningen jou aanspreken om in te kleuren.
Wat leuk om te zien dat er zo veel dames zijn die ook kleuren. Ik doe het zelf ook al mijn hele leven en vind het heerlijk rustgevend. Heb zelf de grote doos Derwent potloden en vind dat echt de fijnste potloden die er zijn. Gebruik het samen met reukloze terpentine en doezelaars om de kleuren mooi helder te krijgen, dus eerst kleur je ze en daarna ga je er met een doezelaar met terpentine over zodat je als het ware het ingekleurde deel verft. Een alternatief hiervoor is aquarelpotloden. Als iemand potloden wil kopen en je wilt niet meteen voor Derwent gaan (wat erg logisch is, want die zijn erg duur) dan is bruynzeel een prima alternatief en die heeft ook voor iedereen wel iets.
Ik heb nu kleurpotloden vd hema, maar als t me blijft interesseren dan ga ik eens kijken naar wat betere kleurpotloden. Voor mij zijn dat nog te veel bomen waardoor ik t bos niet zie.
, ik heb alleen mijn potloden gevonden. Mijn mandala-boek heb ik in een opwelling denk ik buiten de deur gezet. Vandaag maar eens een tripje naar de Bruna maken.