Ik heb de 68 en de 88; de 88 is erg fijn voor kleine frutseltjes, je kan er echt heel precies mee kleuren. De 68 is ook erg fijn, die is weer prettig voor de wat grotere dingen.
Gaaf! Vooral die tweede springt er echt uit! Heel erg leuk boek ook!! Voor alle dames die kleuren! Ik heb een facebook pagina geopend waar iedereen hun kleurplaten inzetten. Ik vind dit forum gedeelte echt fantastisch alleen vind het soms jammer dat ik echt moet zoeken om een kleurplaat terug te vinden van iemand. Soms is het gewoon leuk om inspiratie op te doen of juist om te zien hoe dezelfde kleurplaat er heel anders uit kan komen te zien als je andere kleuren/stiften/potloden gebruikt. Ik heb daarom de FB pagina geopend waar je jouw mooiste creaties kan neerzetten in het album. Je kan zelf de foto's uploaden in het juiste mapje (naam van kleurboek) of dit aanmaken zodat het lekker overzichtelijk blijft en je mooi alles terug kan vinden! Vind je het leuk om te kijken of jou creaties te uploaden, like dan de pagina! https://www.facebook.com/volwassenkleurboeken
Wel leuk, maar ik blijf hier liever anoniem, haha dus als ik hier een ingekleurde plaat post, en op fb ook is 1 en 1 --> 2... al die platen zijn immers uniek...
Gisteren weer lekker gekleurd, nu even weer even wat anders dan bloemen en patronen. Wel leuk! ben op de helft
Ik heb ook een boek gekocht Het enige echte tweede kleurboek? Heb er bruynzeel stiften bijgekocht, maar daar krijg ik van die lijntjes die je ziet... (Perfectionist als ik vind dat natuurlijk niet mooi....) Iemand tips?
geen tips helaas! Ik heb het bij sommige kleurtjes van mijn stabilo stiften ook. Niet alle kleuren. Maar merk het ook bij mn bruynzeel potloden. Bepaalde kleuren geven heel makkelijk intense kleur af, en bij andere moet ik harder duwen en dekt het toch niet mooi :x
Hier ook geen tips. Met mijn stiften heb ik t ook en die gebruik ik niet meer. Met mijn Bruynzeel potloden heb ik het probleem niet, alle 48 zijn even goed..
Zo vakantie zit er helaas weer op.....wel weer kleurplaten afgekregen! Ik heb er 2 bijna af, daar maak ik pas m foto van als ze echt klaar zijn!