Ik heb een heerlijke vakantie gehad! Alleen de plaat rechts boven komt uit dream scapes van creative haven. De andere platen komen uit kleuren voor volwassenen deel 1. Ik heb gister van m'n verjaardagsgeld een doos kleurpotloden van bruynzeel expressions color gekocht. Wat een super fijne potloden! De kleuren mengen heel mooi en makkelijk. Nu kon ik met de bruynzeel potloden van de blokker ook prima mengen, maar daarmee kleur je meer laag over laag zeg maar.
Mooi kate! Is die color expressions dus een aanrader? Wat kosten ze als ik vragen mag? En waar kan je ze kopen? Ik heb de bruynzeel in de doos met de kever. ze voldoen wel, maar ben er niet lyrisch over Maar kon destijds ook geen andere vinden behalve die in die metalen doos, maar had daar een hard hoofd in omdat die wel erg goedkoop waren?!
Ik vind ze echt fijn druif! Voor 36st heb ik 19 euro betaald. Ik denk dat de potloden van de kever editie hetzelfde zijn als die van de blokker. Wat ik daar fijn aan vind is dat je lekker hard kan drukken op de potloden. Ik durf dat niet bij de potloden van expression,maar dat is ook niet nodig
Ja, die van mij in de kever doos waren geloof ik ook rond de 18 euro voor ca 48 stuks?? Het wisselt erg. Op sommige hoef je echt niet te drukken, en bij andere juist heel erg. Kan fijn zijn met mengen als je de kleurintensiteit kan bepalen door hard drukken of niet. Maar meestal vind ik het vooral zonde als het niet goed dekt en je strepen blijft zien Ik wil het ook niet te pastellerig, ik hou juist van zo intens mogelijk! En waar heb je ze vandaan?
De expression van bruynzeel heb ik bij pipoos gekocht wil de ze niet via internet bestellen ivm breken van de kern. Ik vind de prijs ook nog redelijk. Je hebt ook hele dure potloden, dit is n mooie prijs als je wat betere kwaliteit wil, maar je wilt het niet te bont maken
Deze ben ik nu ook aan het kleuren met mn nieuwe potloden! Die van jou is mooi! Ik merk dat ik ook heel veel naar roze en paars grijp. Ben nooit zo van die kleuren geweest totdat mn dochter werd geboren 😄
En nog 1, maar gekleurd met de andere bruynzeel potloden (10 euro bij de blokker......) kleuren nog steeds heel fijn! Hoe verwijder ik eigenlijk oude foto's? Ik kan namelijk bijna geen nieuwe foto's meer uploaden.
Mooi minime! Jouw kleuren zijn nog feller! Hoewel ik nu zie dat de kleuren van mijn plaat in het echt feller zijn dan op de foto! Ik kleur me echt suf de laatste tijd, zo heerlijk! Ik ben bang dat als ik weer aan het werk ben ik veel minder tijd heb.
Hallo, Ik heb ook eindelijk foto's van 2 tekeningen (staan niet helemaal goed maar toe maar). Dit is mijn 1e tekening.
Ik heb wel boeken uitgekozen met tekeningen waar je heul lang mee bezig bent . Tekening 3 is bijna klaar. Zal wat vaker foto's plaatsen en reageren want volg jullie wel op de voet. Erg leuk! Veel kleurplezier! Kus, Kweenie
Ik heb geen geduld voor platen waar je heel lang mee bezig bent, ben er ook nog met een bezig met allemaal hartjes, bedacht dat het wel leuk zou zijn om de achtergrond in te kleuren. Schiet natuurlijk niet op dus ik doe nu elke keer een stukje.....