Kleuren voor volwassenen

Discussie in 'De lounge' gestart door hannez91, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Prachtig allemaal!

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dankjewel! Vind ze ook zo mooi de derwent potloden, van heel licht tot heel intens, met groot gemak! Heerlijk!

3. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Ik klop hier ook even aan! Heb het kleuren (en tekenen) net ontdekt. Ik ben met de fam op vakantie dus heb tijd over :). En ineens kwam daar wat verborgen creativiteit te voorschijn haha.
    Niet perfect (dochterlief wilde in een onbewaakt moment ook even meesleuren, zie de gele strepen), maar het geeft voldoening!

Bijgevoegde bestanden:

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    leuk allemaal!
    Die eerste is echt super, kweenie, maar idd: super veel werk!

5. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb online al veel mooie kleurboeken voorbij zien komen. Nu wil ik graag mooi gedetailleerde vrolijke platen inkleuren (geen mandala's), maar wel graag met aquarel potloden en alcohol based markers (spectrum noir). Vooral de markers, want daar wil ik mijn eerste set van aanschaffen en daar lekker mee gaan oefenen met inkleuren. Nu wordt het meeste papier niet mooi van natte media. Kunnen jullie mij vertellen welk boek het meest geschikt is? Welke heeft mooi stevig papier? Of is er hier iemand die misschien ook aquarel potloden of alcohol based markers gebruikt?

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    ik zou dan in ieder geval mijn geheime tuin links lagen liggen. Het echt kleurboek voor volwassenen heeft wel redelijk dik papier maar ik wil dubbel bedrukt zeg maar. Ga anders eens een keer langs de bruna ofzo om het papier te beoordelen, maar je ideeen klinken spannend!

7. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het boek creatief kleuren voor volwassenen heeft mooi, stevig en dik papier heb zelfs geprobeerd met 2 lagen stift, maar het drukt niet door.

8. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aww jammer, die vind ik juist hele mooie platen hebben.

Creatief kleuren voor volwassenen is misschien wel een optie dan. Al vind ik de platen niet heel geweldig

9. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Kun je de platen van mijn geheime tuin niet afdrukken op geschikt papier? Ik heb bij de primera een blok aquarel papier gekocht daar heb ik ook wel eens een grote bloem op geprint om vervolgens in te kleuren met aquarelpotloden en vervolgens te blenden

10. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das een goed idee! Maar een naar de winkel dan :)

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Meiden wat zijn jullie ideen?
    Ben volgende maand jarig en wil graag tekenbenodigheden vragen.
    Wil graag tekeningen maken zoals uit mijn geheime tuin ed iig zeer gedetailleerde platen.
    Heb 50 euro waar ik wat voor mag vragen aan mn sv dus wilde de potloden en stiften vragen.
    Stabilo hoor ik veel welke en welke set zijn goed zijn zoveel sets op de markt zag ik.
    Welke potloden geven echt mooi kleur af en kleuren fijn?

12. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
  13. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Iemand vandaag met dit warme weer gekleurd. Ik ben nog steeds bezig met dezelfde. 2 pagina's dus dat duurt wel even. Vind hem best gaaf worden ;)

Even iets heel anders!

Bij 250 likes geven wij een prachtig kleurboek weg van Creative haven. Ken jij ook mensen die kleuren en denk je dat die mensen het leuk vinden om deze pagina te volgen? Nodig dan deze mensen uit voor deze pagina en maak direct kans op dit mooie kleurboek.

Daarnaast kun je naast dit forum ook daar je kleurplaten delen. Per album komen de kleurboeken terug zodat het makkelijk terug te vinden is! :)

https://www.facebook.com/volwassenkleurboeken

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Naar aanleiding van dit topic ben ik ook aangestoken met het kleur virus ;)

Ik hen bij de bookdepository van Creative Haven Alhambra Designs en de 4 in 1 Mandala's gekocht. Ik kleur met potloden en met stift (stabilo). Dit zijn mijn creaties tot nu toe:

Bekijk bijlage 406303

15. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Die laatste vind ik erg mooi, suzq!!

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
  17. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    leeeuk Strijkkraal!!!

18. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Wat leuk, ik vind knutselen/kleuren sowieso leuk, en niet iets alleen voor kinderen. Net zoals strijkkralen, geweldig :D

19. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Leuk leuk!!

Ik heb hem al op de FB pagina geplaatst, maar nog een keer hier! Wat een werk wat deze zeg!

Deel Deze Pagina