ik vind kleuren ook erg leuk!! Alleen loop ik telkens tegen het probleem aan dat ik nooit de juiste kleuren kan kiezen. Op het moment kies ik de kleuren maar dan ben ik bezig en heb ik spijt van de kleur die ik gekozen heb..... En op het laatst dan word het nooit zo mooi als ik in gedachten had. De kleuren passen dan niet ( in mijn ogen ) En in plaats van dat ik rust en orde wilde creeeren heb ik alleen maar wanorde gemaakt van de kleurplaat. Hoe doen jullie dat toch?
Deze heb ik gisteravond zitten kleuren! Voornamelijk met viltstift want de potloden die hier liggen zijn waardeloos! Maar zo vond ik het ook best goed gelukt
Mooi Blossom!! En madeliefke, mooie stiften! Die had ik ook gezien maar vind ze best kostbaar, toch trekt kleuren met stift me steeds meer!
Wauw!!! Echt heel mooi gedaan. Is dat het boek kleuren voor volwassenen? Ik heb dat net in huis gekregen.
Ik heb net mijn potloden binnen gekregen van Bruynzeel 8835. Gelijk uitgeprobeerd maar kleurt stukken beter dan de "goedkopere" vind ik dan Nu verder met de nieuwe verslaving haha
Hier is de buit ook binnen. 'Mijn geheime tuin' en potloden van Stabilo. De mevrouw van de Bruna noemde het al een hype
Ik heb gisteren ook 1 van de boeken("Het enige echte kleurboek voor volwassenen.") en Bruynzeel kleurpotloden gekocht. Ik moet alleen nog even een puntenslijper halen.. Ik vind het ook lastig om de juiste kleuren te kiezen. Ik ben bang dat ik de hele tekening verpest.
Dankje! Dat is inderdaad dat boek. Ik ga ook nog nieuwe potloden halen. Op mijn werk verkopen we Lyra potloden. Erg mooi. Maar ik vind ze wat duur (1,50 per potlood) en wat te grof. Dus misschien maar een setje Bruynzeel halen.
Wow wat gaaf! Ik teken graag zelf maar ben soms een beetje inspiratieloos... dan is kleuren een super alternatierf, en wie weet borreld dan mijn inspiratie ook weer op, haha! Van't weekend even kijken of ze hier ook bij de primera liggen
Puntenslijper moet ik ook nog. Zou ik bestellen bij de potloden maar 34 was me toch wat te veel en 1 kon niet
Zijn deze ook goed bol.com | Bruynzeel Super Sixties Kever Blik - 60 kleurpotloden,Bruynzeel | Speelgoed...
Ik heb hier eerst ook naar gekeken maar bleef toch twijfelen. Heb de iets duurdere aangeschaft. Voor mij was dit het nog niet helemaal.