Bloemjk: Dankje we zijn al bij boeken voor deel geweest niet zien staan volgende keer beter kijken hihi. Ik ga er wat moois van maken deze wil ik gewoon top hebben hihi. Het lijkt al wat te gaan worden denk ik .
oh wat leuk! ik kleur zelf ook af en toe, moet t echt weer wat vaker doen...heeel ontspannend ben sowieso wel graag creatief bezig fotografie, kleuren, haken, tekenen (houtskool is zo fijn!), etc.etc. voor het kleuren gebruik ik zo'n groot blik van bruynzeel, metallic potloden, pastel potloden van faber castel, af en toe stiften of de fineliners van stabilo. ga wel eens die polychrome potloden opzoeken heb voor kerst nog wat kleurboeken gekregen, waarvan 1 wat groter formaat. ben daarin bezig aan een vlinder (inmiddels al wel verder maar geen foto meer van gemaakt): (bagger kwaliteit foto trouwens hier)
Hier nog altijd heerlijk aan het kleuren , het gaat me ook steeds beter af . Alleen nu ben ik met 1 bezig waar ik niet uit kom welke kleuren ik wil gaan gebruiken . voor nu eerst veel geel liggen . Kan altijd nog over gaan naar opvallende kleuren .
Hierbij een plaat waar ik op dit moment mee bezig ben 😀. Vergeef me de kwaliteit van de foto heb 'm met de Ipad gemaakt. De kleuren zijn in het echt veel mooier. Ik wilde een koele, ijsachtige uitstraling. Hoop dat dat lukt. Tips zijn welkom! De eerste plaat die ik gemaakt heb met deze potloden kan ik niet meer vinden. Ik verdenk manlief er dan ook van dat hij bij het oud papier beland is haha. Ach ik vind het niet zo erg. Deze komt uit Enchanted Forest van Johanna Basford :
Heerlijk he om vooruitgang te zien. Ik heb dat idd ook weleens maar dan leg ik de plaat weg tot ik inspiratie heb. En dan komt het vaak ineens. Ben benieuwd naar je volgende creatie . Edit : die ik al voorbij heb zien komen van je zijn erg mooi!
Pastasaus: Mooie kleuren de uil misschien bruine en grijze tinten . De tak waar hij opzit groene bladeren . De platen laten op de foto idd de kleuren heel anders uit komen dan dat ze zijn. Ook mijn platen zijn donkerder in het echt.
Ben ook niet nu aan het kleuren misschien zo meteen nog of anders morgen . Ik heb al weer een stuk of 5 klaar of zo iets. Twee vond mijn moeder erg mooi die heb ik dan ook voor haar gekleurd . Kan ze op hun terras hangen herfst platen zijn het. Voorlopig even geen foto s we hebben het even te druk , manlief is met de laptop s bezig hij heeft een nieuwe waar alles op moet komen . Dan begrijp je het vast dat hij ook alles meteen uitzoekt wat weg kan . De oude laptop gaat naar mijn vader .
Weet je, ik denk dat ik morgen ofzo even een kopie maak van deze en inderdaad ga testen wat jij zei, met de kleuren voor de uil en de bladeren. Denk dat dat zeker mooi gaat zijn. Ik ben iemand die van tevoren test of iets bij elkaar past voor ik het definitief maak. Meestal dan haha. Ja die kleuren van foto's, gek word ik er soms van. Okay de Ipad maakt echt bagger foto's maar m'n telefoon is niet veel beter. Zeker in de avond niet met het lamplicht. Overdag gaat het dan nog wel. Tjemig alweer een stuk of 5, je bent op dreef haha. Wel mooi dat je moeder ze graag wil hebben, ga je ze lamineren oid omdat ze op het terras komen te hangen? Ik kan helaas niet veel kleuren ivm hevige bekkeninstabiliteit, de stoel doet na 5 min al zoveel pijn dat ik daarna maar amper meer kan lopen . Ja dat is het met een nieuwe laptop he maar foto's komen vanzelf wel weer toch. Uitzoeken is belangrijker.
lamineren ga ik de platen voor mijn moeder ze is in februari jarig dan geef ik ze . succes met testen ben benieuwt hoe mijn inspiratie uit komt in jouw kleurplaat. Ik heb denk ik nu ook de kleuren te pakken voor mijn plaat . Deze is pittig doe er een paar dagen over denk ik. Ik ga even weer wat proberen .
Zo is mijn plaat op dit moment. Straks een kopie maken om de uil te testen . Ik krijg helaas geen mooie grote foto er bij, vind het zo jammer dat je de kleuren niet goed kunt zien op de foto's hier.