Tekenen voor ontvangst Aliexpress?

Discussie in 'De lounge' gestart door RoGiJuLi, 6 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Meiden,

Ik krijg vandaag een pakketje via post.nl waarvoor getekend moet worden.
    Het pakket is 10,5x13x19 cm.
    Niet echt een aangetekende brief formaat (dat dacht ik eerst).

Het enige dat ik verwacht aan pakketjes is een funko-pop die een week of 3-4 geleden besteld is bij Aliexpress.
    De vorige keren werden de items van ali express bij een afhaalpunt bezorgd en hoefde ik niet te tekenen oid.

Iemand wel eens een aliexpress pakket thuisgekregen waarvoor getekend moest worden?

Kan er niet tegen als ik niet weet van wie ik iets krijg waarvoor getekend moet worden

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ik heb al regelmatig moeten tekenen voor een ali pakket! En dat terwijl het gewoon door de brievenbus past!

Heb nu met de bezorger afgesproken dat hij t tekent voor mij en gewoon in de bus doet :)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh echt waar! Ik nog nooit hahaha.
    Dit past ook niet door de brievenbus (gezien de afmeting) en bij "afzender" staat een nummer (nee niet het t&t nummer) terwijl daar normaal de naam vd afzender staat ;)

Dus de kans is heel groot dat het toch Aliexpress is wat geleverd wordt.

4. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja hoor, ook weleens gehad.

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat zal steeds vaker voor gaan komen. Ze doen dit zodat de verkoper zwart op wit heeft staan dat het is ontvangen, er zijn en waren helaas veel mensen die zeiden dat ze iets niet hadden ontvangen terwijl dat wel het geval was. Ze krijgen dan hun geld terug en ze hebben gewoon het product.

Dus ik begrijp de handtekening wel.

6. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    ja hier ook vaak moeten tekenen. 1x stond er tekenen op de app en kwam bezorger en hoefde ik niets te tekenen. of hij was het vergeten aan me want we gingen direct weg met de auto.

Deel Deze Pagina