Wij hebben straks in ons nieuwe huis een plek nodig voor onze vuilnisbak, wij bedachten naast de poort. Het eerste stuk oprit is recht van overpad en van stevige ondergrond. Ná het recht van overpad maken wij een gebroken asfalt parkeerstrook. Nu wil ik naast de poort een soort strook maken voor zon grote vuilcontainer (ivm werk man een grote die we huren per maand) ik dacht van nou, we kopen zo'n oprijplaat (waar trekkers over rijden enzo) maar die dingen zijn 400 euro minimaal. Iemand een idee?? Iets goedkoper? Ik dacht ook aan tegels, maar dan moeten we een behoorlijk stuk tegelen.. Link van de oprij plaat die ik in mn hoofd had; https://www.google.nl/search?q=rij+plaat&client=ms-android-samsung&source=android-browser&dcr=0&prmd=ismvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjt25_y_onXAhVTlxQKHTAVBBYQ_AUICSgB&biw=360&bih=512#imgrc=SVCd21u2kMAe_M:
Onze vuilnisbakken staan op van die houten vlonders. Maar dat is wellicht te zwak voor een grotere cointainer.
Als ik met de auto over zulke platen moet zijn ze altijd ergens krom getrokken. Dus persoonlijk zou ik daar niet voor kiezen
Ik ben idd bang van niet leeg past wel, maar vol niet. Dit is zo'n soortgelijke bak als we hebben; https://www.google.nl/search?client=ms-android-samsung&dcr=0&biw=360&bih=326&tbm=isch&sa=1&ei=k5rvWdy2Bomsa-r9ioAO&q=vuilnisbak+buiten+groot&oq=vuilnisbak+buiten+groot&gs_l=mobile-gws-img.3...7141.10945.0.11442.17.13.0.0.0.0.402.2157.2j8j1j0j2.13.0....0...1.1j4.64.mobile-gws-img..4.11.1676...0j41j0i8i30k1j0i24k1j0i30k1.0.Ya_grUwInGI#imgrc=aIboIyCQMjWTAM:
Ja die word breed, maar daar overheen rollen die willen niet. Tis een soort grind dat gebroken asfalt, geen egale weg ofzo
Óf je stort een vloertje beton, zoals al eerder gezegd. Kun je gewoon zelf doen, eventueel een kleurtje toevoegen passend bij de rest van de oprit. Maar dan nog: wat kost nou een vierkante meter of 3-4 aan tegels/bestrating tegenwoordig?
Nou, zo ongeveer ergens in je OP maakte ik op dat kosten meespeelden: Maar waarschijnlijk heb ik het verkeerd geïntepreteerd...
Het goedkopere ging over de platen welke 400 euro kosten. De tegels vinden wij en niet handig en niet mooi. Het geld boeit me niet. Bedankt voor je antwoord
Ipv stelconplaat misschien steenschotten? Ziet er wat leuker uit. Moet je waarschijnlijk wel een frame ondermaken, om verzakking en rotting tegen te gaan.
Die zijn ook redelijk prijzig! Bij ons op het bedrijf liggen ze ook en de container rolt ontzettend moeilijk over de randjes als die vol en dus zwaar is. Ze verzakken op een gegeven moment door gewicht, regen/ondergrond maar niet allemaal even veel. Beton is de beste optie voor zn rolcontainer. Makkelijk schoonmaken en de container rolt er goed over.