Hallo, Is het 'normaal' dat mijn dochter de laatste dagen 5 a 6 poepluiers per dag heeft? Ik heb een griepje te pakken maar zij volgens mij niet. Het is geen diaree. Ze eet/drinkt goed. Tandjes zijn net door gekomen. Bedankt dames!
oh.. dat heeft finn ook een periode gehad... hij was toen bijna 8 mnd. ik merkte niks aan hem dat hij ergens last van had. Na 2,5-3 weken ging het over na 3x perdag! daar zit ie nog op!
hier eerst altijd maar 1 of 2 poepluiers. Maar tegenwoordig ook 4 soms 5 of zelfs ^6!!! Tandjes zijn hier ook al door, maar ja ik denk ook ze gaan meer eten en ander voedsel. Ach ja. Gaat vast wel weer over.
Hier ook zeker wel 4 tot 6 poepluiers per dag! Nu is Tijn altijd wel een erge poeperd geweest hoor. Het maakt ook niet uit wat hij eet.
Milan had dit tot een paar dgn terug ook. Nu ineens niet meer. Stond er ook wel van te kijken, maar zou me er niet druk om maken. Als je kindje het verder goed doet lijkt het mij niets zo erg
Ja hoor hebben we hier ook gehad. Werd ineens vanzelf minder. Wel of geen tandjes maakte geen verschil bij elke luier was het raak
Bedankt allemaal! Het is soms fijn om te horen dat het bij anderen ook zo gaat. Ik heb niet veel vriendinnen met kinderen dus dit forum is dan ideaal.