Soms voel ik pijn aan de buitenkant van mijn rechterheup. Straalt beetje uit in mijn lies. Vraag me af wat het is. Het is er ook niet altijd. Meestal wanneer ik in 'rust' ben. Vorige zwangerschap niet gehad.. dus vroeg het me af.
Klinkt wel als een symptoompje maar hoeft natuurlijk niet.. Als ik jou was, zou ik voor de zekerheid zo snel mogelijk ff een afspraak maken bij de fysio.. Er zat slechts 3 weken tijd bij mij tussen het eerste symptoompje tot dagelijks pijn als ik net iets teveel heb gelopen en met slapen.. De fysio kan je helpen mrt het vertragen van de symptonen met behulp van tips en oefeningen
Hier begon het bij mij ook daarmee, idd fysio bellen. Hier is het inmiddels zo erg dat ik bijna niks meer kan en dat met een jongetje van 2, 5
Zo begon het bij mij ook! Ik zou een afspraak maken bij een bekkenfysiotherapeut. Zou het zeker serieus nemen!!
Dat kan het zijn, of idd oprekken van de banden. Isschias zou ook nog kunnen... Heb zelf BI, en ik heb in rust juist de minste last, maar goed... Ik heb het ook in mn stuitje, waar meeste mensen het in hun schaambeen hebben Ontstoken spieraanhechting zou ook nog kunnen (heeft een dame bij ons op de zwangerschapsyoga ook!) Anyhow, ff naar de HA of Fysio is bij pijn nooit verkeerd! Sterkte er mee!