Kleurloos 'slijm'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HopeSept12, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Hoi meiden,

Twee weken terug heb ik een miskraam gekregen op 4 weken zwangerschap.
    Op 3 december liep het mis en 4 dagen erna naar de gyn geweest en die vertelde mij dat de cyclus opnieuw begonnen was en dat direct kon proberen om opnieuw zwanger te worden.

Vandaag heb ik telkens als ik ga plassen een kleurloos slijm (om het zo cru te noemen).... Is dit een teken van een eisprong?
    Normaal zou ik mijn eisprong dit weekend krijgen, maar ben bang dat mijn cyclus wat overhoop is door de miskraam.

Hebben jullie dat, wanneer jullie ei zal springen? Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit op gelet...

Hopend op jullie advies/mening..

-xxx-

2. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    bij mij is dat het begin van de vruchtbare periode. de eerste dag mnet zulk slijm heb ik nog geen eisprong maar hoemeer ik dit slijm zie hoe dichterbij de eisprong. wij probeerden altijd vanaf die dag om de dag te 'klussen' en op de dag dat ik een zeurderige pijn voelde (eisprong of net ervoor) deden we het zeker!. dan zit je altijd wel goed...ik heb vorige maand een heel licht positieve test gehad (voor ons tweede kindje) maar is ook fout gegaan, wat het ook was. heb mn eisprong gewoon op de dag waarop het anders ook is gehad. ik ben alleen heel erg ziek geworden net tijdens mn eisprong, dus zal wel niet gelukt zijn deze maand...

ik zou aan de slag gaan deze dagen tot je afscheiding weer minder rekbaar en doorzichtig is.

3. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    WaauW... leuk om iemand te vinden in dezelfde situatie... danjewel voor je bericht
    Sinds gisteren zijn we het 'klussen' van start gegaan!
    Het klinkt mss wat cru, maar het is zeker geen opgave... gewoon iets meer vrijen dan anders... ik hoop dat het opnieuw direct raak ik, zoals de vorige keer!

Ik weet niet of ik vroeger ook dat 'slijm' had, maar nu is het mij gewoon opgevallen. en er hangt ook een reukje aan ;)

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    het valt pas op denk ik wanneer je bezig bent met zwanger raken. ik begreep ook pas dat ik mn eisprong voelde al die tijd, want daarvoor dacht ik dat het ongi was die niet kwam vervolgens en dat ik overtijd was, hield het echt nooit bij! haha!

ik heb alle tekenen van eisprong maar weet niet PRECIES welke dag het eitje springt. dus vandaar dat ik het advies kreeg om de dag, dan is er altijd wel een zaadje dat kan bevruchten als het goed is...want bij ons heeft dat ruim 5 jaar geduurd!!!(niet met constant fanatiek proberen hoor...) maar dat is wel wat exeptioneel denk ik (wij mankeren overigens niets gelukkig).

hoop dat het bij jou snel weer lukt en dan echt goed!

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    (klussen klinkt idd wat fout maar ok, we weten wat we ermee bedoelen haha!)

6. Nyna

Nyna Niet meer actief

Idd, dan zit je in je vruchtbare periode als je eiwitachtige of rekbare doorzichtige afscheiding hebt :)

7. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    :) Klussen maar :)

Deel Deze Pagina