hello ladies daarstraks ontdekte mijn vriend dat Kian een knobbeltje achter zijn oorjte had. Het lijkt een soort van vetbolletje... Eerst dacht ik dat hij het aan de andere kant ook had, maar dat is dus niet... Kian maakt geen koorts, eet goed, slaapt goed... heeft wel last van zijn nekje (kiss-syndroom wss woensdag osteopaat) dus er is geen zieke baby te zien. Zou dit gevolg kunnen zijn van evt kiss? of gewoon stukje bot van de schedel of zo?
Ik weet niet of je er wat aan hebt, mijn man heeft ook zo'n bobbeltje achter zijn oor. Bij hem is het een stukje kraakbeen. Zou dat bij jouw zoontje ook niet het geval kunnen zijn?
Lin heeft ook zo'n klein knobbeltje. De dokter zei dat als je het zo'n beetje kan bewegen en als het niet groter werd, het gewoon een vetbolletje was...
civan heeft dat ook heel klein vanaf zijn geboorte, in het begin heb ik dat bij het cb gevragen en toen heeft ze gekeken en die zei dat het helemaal geen kwaad kan.
bij mij zeiden ze dat het ook kan als ie oorontsteking heeft maar dat moet je gauw genoeg merken als dat zo is...ff in de gaten houden
ok dames, dank je voor de snelle reacties. Gisteren voelde ik opeens aan de andere kant ook een bolletje... maar ons zoontje is een rare snuiter, hoor! Deze morgen voelde ik er weer maar 1! Hij speelt beetje met mama haar voeten, denk ik! xxx
Jelle heeft het ook, eerst dacht ik dat het een muggenbult was want hij had er meer, maar het is niet meer weggegaan.. Hij heeft er geen last van, en het verandert ook niet, dus ik denk dat het geen kwaad kan.