Leuk babyspeelgoed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rianne19, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Met Sinterklaas in het vooruitzicht ben ik me een beetje aan het oriënteren op leuke cadeautjes voor mijn zoontje van nu 1 maand oud. Wat is dus leuk babyspeelgoed voor jongetjes tot 1 jaar? Voor mijn dochter heb ik al 2 kleine dingetjes en genoeg inspiratie.

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier is de kleine tamboerijn van vtech al bijna een jaar een groot succes.
    Muziekmobiel als je die nog niet hebt, zachte blokken (nijntje ofzo), ringen-stapeltoren.

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Mijn beide schoonzussen hebben deze beer voor hun dochtertjes gekocht: SPELENDERWIJS LEREN SPELEN PUPPY en die vinden het echt een enorm succes! :) Het ene nichtje is ruim 1 jaar en speelt er veel mee en ook het andere nichtje van 7 maanden vindt de beer geweldig.

4. sjak

sjak Niet meer actief

Het favoriete speelgoed van mijn dochter is hat activity kleed (het geld zeker waard!) van de rainforest lijn van ficher price en sophie de giraffe.
    Heb ook de tamboerijn liggen, maar is best zwaar voor kleine ukkies, maar zeker leuk.

5. NandaK

NandaK Actief lid

28 feb 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stapelbekers zijn hier nog seeds een grote hit! Stapelen omgooien, in elkaar stoppen, maakt niet uit is helemaal geweldig.

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Zachte blokken, plastic boekjes, activity centre, knuffels met een rammeltje, dingen met een spiegeltje zijn hier op het ogenblik erg in trek.

7. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
  8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
  9. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Hier op die leeftijd; alles wat geluid maakt (knisperboekjes, rammelaar met geluid en spiegeltje) maar ook stapelbekers werden en worden veel gepakt.
    Verder hebben we een hondje gekregen waar je kind (als het net wat ouders is) achteraan kan kruipen. Dit is van Tiny Love. Ook erg leuk!

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Mijn zoontje is momenteel gek op ballen. Kruipt door de woonkamer achter zn bal aan en roept dan bal, zo schattig! Ook een activiteiten tafel is hier favoriet. Die is eigenlijk vanaf 12 maanden, maar hier al in gebruik sinds hij 8 mnd was..

11. mandiie

mandiie Lid

14 sep 2012
    75
    0
    0
    turkije, kusadasi
    ik heb hier aardig wat speelgoed voor mijn kleine man maar hij heeft toch dikwijls voorkeur voor zijn speelgoed van lamaze(merk). Is echt de moeite waard om er even naar te kijken....het is super mooi spul!

12. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Mijn kleine tamboerijn en de bloem van Vtech zijn hier erg populair bij meneer. En een rammelaar van playgro, heel licht en is gelijk ook een bijtring.

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.831
    3.628
    113
    Stapelringen en vormendoos zijn hier al erg lang erg populair. Toen hij wat kleiner was was bijvoorbeeld ook zo'n plastic sleutelbos zwaar favoriet. Kartonnen boekjes vond hij ook al snel zelf leuk.

14. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Kijk hier kan ik wat mee! Bedankt! Nog meer tips zijn welkom!

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik heb de Activiteiten Giraffe 584693 gekocht bij Intertoys. Is Stapelbekers en een vormenstoof in 1. Ook kan je met de bekertjes in het zand/water spelen, gaat dus lekker lang mee! Nu is mijn zoontje nog wat jong maar hij kan wel al naar de kleurtjes kijken en eens proberen te stapelen met 2 of 3 bekertjes.
    Kortom, ik vind hem helemaal te gek!

Deel Deze Pagina