Met Sinterklaas in het vooruitzicht ben ik me een beetje aan het oriënteren op leuke cadeautjes voor mijn zoontje van nu 1 maand oud. Wat is dus leuk babyspeelgoed voor jongetjes tot 1 jaar? Voor mijn dochter heb ik al 2 kleine dingetjes en genoeg inspiratie.
Hier is de kleine tamboerijn van vtech al bijna een jaar een groot succes. Muziekmobiel als je die nog niet hebt, zachte blokken (nijntje ofzo), ringen-stapeltoren.
Mijn beide schoonzussen hebben deze beer voor hun dochtertjes gekocht: SPELENDERWIJS LEREN SPELEN PUPPY en die vinden het echt een enorm succes! Het ene nichtje is ruim 1 jaar en speelt er veel mee en ook het andere nichtje van 7 maanden vindt de beer geweldig.
Het favoriete speelgoed van mijn dochter is hat activity kleed (het geld zeker waard!) van de rainforest lijn van ficher price en sophie de giraffe. Heb ook de tamboerijn liggen, maar is best zwaar voor kleine ukkies, maar zeker leuk.
Stapelbekers zijn hier nog seeds een grote hit! Stapelen omgooien, in elkaar stoppen, maakt niet uit is helemaal geweldig.
Zachte blokken, plastic boekjes, activity centre, knuffels met een rammeltje, dingen met een spiegeltje zijn hier op het ogenblik erg in trek.
Ouderwetse sleutelbos...is hier inmiddels al enorm favoriet, met name in bad http://www.hetrietje.nl/contents/media/bijtsleutels_ambi_toys.jpg
Alles wat rammelt, knispert of een ander geluid maakt is momenteel favoriet. Het kiekeboek (bol.com | Dikkie Dik Kiekeboek, Jet Boeke | Boeken) heeft het meeste suc6 momenteel.
Hier op die leeftijd; alles wat geluid maakt (knisperboekjes, rammelaar met geluid en spiegeltje) maar ook stapelbekers werden en worden veel gepakt. Verder hebben we een hondje gekregen waar je kind (als het net wat ouders is) achteraan kan kruipen. Dit is van Tiny Love. Ook erg leuk!
Mijn zoontje is momenteel gek op ballen. Kruipt door de woonkamer achter zn bal aan en roept dan bal, zo schattig! Ook een activiteiten tafel is hier favoriet. Die is eigenlijk vanaf 12 maanden, maar hier al in gebruik sinds hij 8 mnd was..
ik heb hier aardig wat speelgoed voor mijn kleine man maar hij heeft toch dikwijls voorkeur voor zijn speelgoed van lamaze(merk). Is echt de moeite waard om er even naar te kijken....het is super mooi spul!
Mijn kleine tamboerijn en de bloem van Vtech zijn hier erg populair bij meneer. En een rammelaar van playgro, heel licht en is gelijk ook een bijtring.
Stapelringen en vormendoos zijn hier al erg lang erg populair. Toen hij wat kleiner was was bijvoorbeeld ook zo'n plastic sleutelbos zwaar favoriet. Kartonnen boekjes vond hij ook al snel zelf leuk.
Ik heb de Activiteiten Giraffe 584693 gekocht bij Intertoys. Is Stapelbekers en een vormenstoof in 1. Ook kan je met de bekertjes in het zand/water spelen, gaat dus lekker lang mee! Nu is mijn zoontje nog wat jong maar hij kan wel al naar de kleurtjes kijken en eens proberen te stapelen met 2 of 3 bekertjes. Kortom, ik vind hem helemaal te gek!