traktaties op school

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door toetie, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    #1 toetie, 16 jun 2014
    Laatst bewerkt: 16 jun 2014
    ik vraag me echt iets af waarom is het zo leuk bij al die traktaties een fluitje te stoppen ;)
    de honden vinden ze verschrikkelijk en kruipen diep weg en vinden het echt niks.
    met als conclusie kind over de rooie want ze mag niet met haar fluitjes spelen thuis.
    moet eerlijk zeggen vind ze zelf ook niet geweldig een mooi kabaal maken ze.
    ik vroeg me eigenlijk af stel ik me daar echt mee aan?
    denk dat ik in 2 maanden 7 traktaties heb gezien met zeker 3 a 4 keer een fluit erin.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

3. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    oeps nu ik zwanger ben denk ik sneller af en toe dat ik typ hihi heb er nog iets achter gezet :)

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh ben het zo met je eens.. word knettergek van die dingen... aaaaah.. al die herrie.. en ik heb niet eens honden

naar buiten ermee!

5. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ben ik dus toch niet de enige vind het alleen zo sneu ze heeft er deze week 4 gehad het liefst zou ik ze weggooien maar dat krijg ik dan ook niet over mijn hart

6. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Nou ik laat ze gewoon ineens verdwijnen... Geen idee meer waar haar fluitje dan is. :D

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier bellenblaas dat in élke traktatie zit. om knetter van te worden. ik heb hier hele kast vol staan met bellenblaas. denk zeker stuk of 12 nu. nog een paar verjaardagen en ik kan ze op de volgende verjaardag terug uitdelen aan de klas whahaha

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hahaha. Omdat kinderen dat over t algemeen heel leuk vinden om te krijgen :p. Om andere ouders en de juf te sarren? :D
    Ik heb wel een keer een roltoeter gegeven :p

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik vind ze ook verschrikkelijk. De kleinste wil wel een roltoeter uitdelen, dat wil ik dan nog wel toestaan. Die dingen zijn toch zo kapot.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Geen fluitjes, thank god. Wel vrij veel leuke pennen/potloden.
    Ach, komen hier altijd goed van pas.
    En de fluitjes die ze wel krijgen, ' verdwijnen ' ineens en niemand weet waar ze zijn gebleven hèhè.

11. tuc

tuc Niet meer actief

O my die fluitjes idd...de horror!

Pennen en potloden vind ik ook altijd leuk..kun je nooit genoeg van hebben.

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Vind je? Dat vind ik dus altijd zo nutteloos. Al die kleine blokjes, slechte mini potloodjes of krijtjes, gummetjes. Etuis zitten overvol.
    Tis gewoon allemaal zooi!

13. fafa

fafa Niet meer actief

Ik vraag me überhaupt af waarom er spullen getrakteerd moeten worden? In mijn tijd trakteerde je iets te eten, that's it. Ik hoef al die kleine "rotzooitjes" niet in huis :/

14. fafa

fafa Niet meer actief

Hahaha, tegelijk gepost, hetzelfde gedacht.

15. tuc

tuc Niet meer actief

Ow nee hier niet...wij hebben in de knutselkast een bakje voor gummen en potloden en daar wordt dagelijks gretig gebruik van gemaakt.

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Op zich vind ik iets niet eetbaars wel ok. Al dat extra eten vind ik ook niet nodig, tenzij het iets kleins en gezonds is. Alleen zou ik dan graag willen dat ik t na een paar dagen gewoon weg mag flikkeren :p (doe ik meestal ook, maar als ze het ziet is t huis uiteraard te klein, haha)

17. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Euh tja traktaties zijn vooral op de kinderen gericht en die vinden fluitjes (of andere rotzooi zoals het hier zo leuk genoemd wordt :D) vaak leuk. En ach....als ik dan het blije smoeltje zie van mijn zoon, wat maakt het uit?? Geef het paar dagen en ze hebben weer wat anders ;)

18. Luja

Luja Niet meer actief

Tja als op snoepjes trakteren zoals in onze goeie ouwe tijd nog toegestaan was dan hadden we dit 'probleem' niet :D
    Hier is het standaard bellenblaas. Leuk hoor, komt wel op.
    (vooral met dochter2 die hem zo nu en dan op de kop houdt...)
    Gelukkig hebben we hier nog geen fluitjes gezien....
    Minder vind ik die plastic kleine meuk, het is zo kapot en ze hebben er amper plezier van. Het is gewoon zooi, die mini stempeltjes enzo. 1 keer mee spelen en dan verdwijnt het in de kast.
    Gelukkig zijn onze meiden bijna jarig dus hier wordt het ook een leuke standaard bellenblaas :D

Deel Deze Pagina