Dat is ook wel een goeie ja, pipoos. Ik ga morgen ff de stad in, kijk ik daar meteen. @ster, ja vind je de Bruynzeel niet zo goed? Ik heb nu 1 zo'n pakje met 12 driekantige (heel voorzichtig open gemaakt ) en vind ze qua kleurafgifte wel goed. Ik denk dat ik die houd en dan misschien deze er nog bij: bol.com | Stift/Poltlood Girlz Only Set,Bruynzeel | Speelgoed heeft ze van alles meteen genoeg roze en paars. Die gebruikt ze toch hoofdzakelijk.
ja die zijn erg duur. maar wat men in de winkel zei dat potloden niet beter worden qua zachtheid en kleur tenzij je echt van die hele dure koopt. ik vind dat nog niet nodig eerlijk gezegd. zoontje tekent op school met potloden (je moet dan heel goed kijken als je wil zien wat er echt op staat)thuis vraagt hij nooit naar potloden behalve om te schrijven, niet om te kleuren.
12 driekantige potloden heb ik al en dan nog 4 roze + 4 paarse en goud+zilver, zijn dan samen 22 potloden. En met dr stiften gebruikt ze ook vnl roze, dus heeft ze er daar ook wat extra van (die gaan het snelst op )
Bruynzeel. Mijn moeder maakt portrettekeningen in kleur die bijna niet van foto's te onderscheiden zijn en gebruikt altijd bruynzeel.
Iemand ervaring met de Staedtler potloden? Ook wel een goed merk, dacht ik. KLEURPOTLOOD STAEDTLER ERGOSOFT 3KANTIG ABS (640422) - Office Deals.nl In deze set zitten een aantal roze en paars. Ik heb ook een winkeltje in de buurt gevonden, waar ze losse potloden verkopen. Maar dat zijn dan weer geen driehoekige
De driehoekige van Bruynzeel bevallen hier idd niet zo goed. Vooral de jongste krijgt hiermee maar weinig op papier, maar een paar dunne streepjes, terwijl hij met kortjakjes (ook van Bruynzeel) veel makkelijker tekent, duidelijke strepen, wat hem motiveert om er nog meer te zetten.
Zelf kleur ik overigens ook liever met de kortjakjes (kleur vaak wat mee met de kinderen), het lijkt wel dat door de onbreekbare punt het potlood zo hard is dat hij moeilijk afgeeft. Zeker bij grotere vlakken inkleuren zijn de driehoekige echt niet fijn.
Mijn dochter is bijna 5. Toen zij jonger was, waren het ook maar vage strepen wat ze tekende.. (eigenlijk pas sinds kort dat ze veel en echt goed begint te kleuren). Ik vind die kortjakjes te klein, zeker als ze al een aantal keer geslepen zijn, blijft er weinig meer over om vast te houden Dus daar vindt ik haar nu wat te groot voor worden.. Maar goed, die bruynzeels heb ik al en vanmiddag nog eens geprobeerd en vind de meeste echt heel goed afgeven.. Verder net een bestelling geplaatst bij Waldorf toys. Daar hebben ze de Lyra driehoekige kleurpotloden per stuk. Waldorf Toys - speelgoed voor hoofd, hart en handen Dus een paar roze, paarse, zilver en goud gekozen. Daarvan weet ik zeker dat ze er goed mee kan kleuren, want die hebben ze op school dus ook..
Die zien er mooi uit. Bedankt voor de tip, Arevinol. Ik denk dat ik ook bestel voor mijn dochter: zilver en goud heeft ze nog niet.
Als je de bestelling plaatst, wordt er standaard pakketpost van gemaakt (6,75 verzendkosten). Staat wel bij dat wanneer de bestelling door de brievenbus past, het teveel betaalde bedrag teruggestort wordt. Dat kan, maar ik heb ze voor de zekerheid een mailtje gestuurd en heb nu het bedrag met de juist berekende verzendkosten overgemaakt (scheelt toch weer behoorlijk )
De kleurpotloden van Lyra! Met stip. Je betaalt er wat voor, maar je hebt er ook wat aan en ze hebben echt zulke mooie kleuren!!