Een paar dagen geleden zag ik een filmpje op Facebook over Peacock Spiders. Ik ben doodsbang voor spinnen.. maar ik vond dit wel gaaf om te zien! Ik was ook een beetje verbaasd dat er spinnen bestaan die zulke gave kleurtjes hebben. als je op internet zoekt op Peacock spiders zie je verschillende "soorten" Filmpje: Peacock Spider 7 - YouTube
Haha Ik ben normaal echt bang voor spinnen maar vind deze wel grappig! Ik zie het al voor met dat hij Oegaboegaboega roept, zoals die opa van Courage met zn masker altijd
... het blijven spinnen kunnen ze misschien een fraaigekleurd kontje/ lijfje hebben, ze hebben m.i. 6 ogen en 4 poten teveel om in de categorie schattig te vallen. ik heb 1 filmpje op youtube bekeken, trok spontaan mijn benen op
hahaha, dat bedoel ik! ik zie dat al door mijn huis heen rennen. Kwa kleur zou het niet misstaan, maar ik zit boven op de kast (of ga verhuizen)
Oh wauw die kleurtjes! Ik heb ook een bloedhekel aan spinnen maar deze vind ik wel schattig haha. Ik wil er ook 1 !
@Sneeuwpop: mocht ik er een tegenkomen in mijn huis, ben jij de eerste met een pb-tje, daarna pb ik shadowcat... mag ze hem komen vangen.
Ik ook. Zo zou ik ze nog wel willen aaien zelfs, hahaha. Vanmorgen zat hier nog een enorme zwarte huisspin op de muur in de woonkamer. Was ik even blij dat mijn vriend het eerst beneden was. Doe mij dan maar zo een mooi gekleurde spin, al zou ik daar eerst ook van schrikken. Prachtig zijn ze zeker!