Leuke uitspraken!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Rosanna04, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Sinds ze kan praten doet mijn dochter al grappige uitspraken.
    Afgelopen augustus is ze begonnen in groep 3, maar nog "prietpraat' genoeg.

Twee van afgelopen week:

Isa kijkt naar de tv en "je kan een notebook winnen", dus zij zegt dat wil ik wel! Ik vraag of ze wel weet wat een notebook dan wel is..
    Nou, dat is een noodboek. Als er dan brand komt ofzo kun je daarin lezen wat je moet doen :) harstikke handig mam!

Gisteravond ging ik nog even naar de zwangerschapsyoga, en Isa vroeg of het net een beetje was als haar schoolgym, dus ik zei dat je het daar wel een beetje mee kan vergelijken maar dat we veel oefeningen doen. Vraagt Isa; "doen jullie dan ook de radslag en de handstand?" :$

Hebben jullie ook nog van die heerlijke uitspraken van de kids?
    Lijkt me leuk om ze van elkaar te lezen!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Op het kdv op de groep waar Justin zit, lieten we saampjes de echo foto's zien, Justin legde alles uit.. Ik ging daarna door naar de andere groepen (heb er gewerkt) en Justin zijn leidster vroeg waar een ouder bij stond.. En Justin, vertel eens.. wat heeft mama?? Zij doelde natuurlijk op de baby's. Haha maar Justin zegt tegen haar 'mijn mama heeft een gagina' HIHIHI.

3. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    :D haha ja daar sta je dan met je gagina en een rooie kop :)
    heerlijk he? :)

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ben vanmorgen op kraambezoek geweest. Onze dochter is net 5 en vroeg op de terugweg hoe een baby in je buik komt. Ik vertelde haar dat als je verliefd bent en met elkaar knuffelt dit in je buik gaat groeien, ze keek me een beetje angstig aan. Ik zei haar dat dit alleen gebeurd als je echt al zo groot bent als mama. Ze keek me met een erg serieus gezicht aan en zei "Dan heb ik dus een probleem, Rens houdt helemaal niet van knuffelen" hahahahha Ik heb hara maar gezegd dat als hij straks ook zo groot is hij knuffelen vast heel fijn gaat vinden.

5. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    hahaha :D ja die herken ik ook, mijn man had gezegd dat hij met mama ging knuffelen en daarom de baby in mijn buik is gekomen, alleen was hij vergeten te vermelden dat dat alleen bij "grote mensen" kan dus onze dochter wilde mooi niet meer met papa knuffelen ... na wat uitleg van mijn kant is het weer goedgekomen.

En kijk maar uit als Rens straks 16 is willen wij als moeders niet meer dat ze willen "knuffelen" ;)

6. Sabkesam

Sabkesam Actief lid

18 dec 2009
    127
    0
    0
    Sam zei toen ie 3 was: "Mama, als ik later groot ben en auto rijdt, dan kan ik zelf naar de peuterspeelzaal rijden, hoor. Dan hoef je me niet meer te brengen."

Pas vroeg mijn man aan tafel of ik de sambal door kon geven. Waarop Sam antwoordde: Papa, mijn bal ligt buiten, hoor! :D

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Rosanna, inderdaad hahaaha. Het zijn onze buren/vrienden en laatst heeft ze er geslapen. Ik zei meteen tegen onze vrienden, nu mag het nog want ze zijn nog niet vruchtbaar hahah we hebben er wel erg om moeten lachen ook om de laatste uitspraak van onze dochter over het knuffelen.

8. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Van de week toen ik Isa uit school haalde reed de ouderenbus voor ons. Isa zegt: weet je wat die bus doet? Als je oud bent komt ie je ophalen bij je huis en brengt ie je zomaar naar het bejaardenhuis. Omdat je te oud bent.

:D muhaha

9. Mama Esther

Mama Esther Actief lid

10 feb 2009
    160
    0
    16
    Thuismoederen
    Home sweet home
    hallo dames,

hier een zoontje van 5 waar ikook regelmatig om in een deuk lig. Wat hij af en toe uitkraamt.

Zo is momenteel de film Ice Age favoriet en daar komt volgesn Tim toch echt een "tandvleestijger"' in voor.......en dat is dus de sabeltandtijger.

en uit de categorie bijdehand: zitten we in de auto, geef ik hem een zakje knijpfuit met de mededeling: hier...en niet in knijpen (want dan zit het plafond onder) zegt hij doodleuk: eh mama, waarom heet het eigenlijk knijpfruit als je er niet in mag knijpen?

tja....wat zeg je dan :D

groetjes esther

10. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

We zijn op vakantie, En ons zoontje loopt op blote voeten 5 jaar oud.
    En oma zegt, je moet je slippers aan doen anders krijg je shimmel voeten.

FF erna loopt opa op de blote voeten,waarop ons zoontje zegt.
    opaaaaa laat dat nu je krijgt schilllem aan je tenen.

Hij is witlof aan het eten, waarom die zegt.
    Wat smaakt dat nu raar, is net mosterd (heeft die nog nooit gegeten )

Deel Deze Pagina