De ladekast (met 1 deurtje) waar het om gaat, kleurtje of zo laten? Kom maar op met al die ideeen Bekijk bijlage 338424
Ik denk persoonlijk dat ie nog gaver wordt als je alle lades een kleur gaat geven!! Heb je in de rest van de kamer een kleuraccent? Zo ja, dan kun je dat ook in de kast terug laten komen. Waar heb je de kast vandaan trouwens, want ik vind hem super!
Wit zou ik niet doen want hij staat ook al tegen een witte muur. Of a je hem verplaatsen? Heb je misschien een kleur die meer in je huis terugkomt?
Mooi. Ik zou hem blauw/groen verven of oud blauw. Maar dat ligt natuurlijk allemaal aan de rest van de inrichting.. Hoe zien je andere meubels eruit?
Ik dacht zelf aan de lades in verschillende vergrijsde pastels. En de ombouw wit en bovenkant grenen houden. Maar volgens mij ben ik daar zo op uitgekeken..
Je hebt hier een topic waar ze meubels opknappen. Met Annie sloan krijtverf, moet je smaak zijn maar ik vind het erg mooi!!
Daar dacht ik ook aan, vind dat grijslavendel kleur ook erg mooi.. Maar alle ideeen zijn welkom, dan wordt ie het mooist.
Gedeeltes van mooi behang uitsnijden/ knippen en die op de lades lijmen. Daarna de kast lakken. Het behang kan je evt nog meer laten terug komen op de wand of op een lampenkap ed.
Zo laten en dan in de olie of white wash beits (off white, gebroken wit), dan blijf je de houtnerf zien. Krijg je een beetje dat aangespoelde strandhout effect.
Dat sloophout behang van Piet Hein Eek vind ik inderdaad wel gaaf om hiervoor te gebruiken. Hoef ik aan de ombouw niks meer te doen. Sloophout behang PH03 - Behang | Piet Hein Eek - BijzonderMOOI* - Dutch design
Ik heb inmiddels een leuke plakfolie gevonden. Dan is het er ook zo weer af als we het beu zijn. Deze is het, Bekijk bijlage 338521 helaas geen PHE die ik te gek vind (want veeeeel te duur voor dit projectje)