Ik hou van dit weer, van mij mag het zo 10 maanden per jaar zijn, bij wie nog meer? Ik hou ervan, af en toe een lekkere onweer is ook leuk om naar te kijken maar zoals de laatste dagen ideaal Lekker genieten, baby in het zwembadje alles nat spetteren haha love it
Normaal vind ik het ook heerlijk. Maar op dit moment even niet en kan ik niet wachten tot het koeler is.
Heeeeeeeerlijk is dit, ik hou ervan! Dit is pas echt zomer, het slechte voorjaar heb ik hiervoor wel over hoor. Nu is vakantie in eigen land echt geen straf.
van mij mag het 12 maanden per jaar dit weer zijn. maar dan wil ik wel een zwembad en voor de plantjes mag het dan s'nachts regenen
Heerlijk! De hele dag chillen aan ons super deluxe zwembad (ik pas er net niet in ) en nu eten besteld, vakantie
Ik zou er miss net inpassen.er zit nog een opblaasbare glijbaan in en een drakenkop op de rand die water spuwt.dus ik zit er alleen met de voeten erin.kleine man heeft lekker alle ruimte.
Voor mijn zwangersxhap hoefde iemand maar "zon" te zeggen en ik was al vuurrood en verbrand.. Tijdens mn zwangerschap (de paar mooie dagen in maart/april) vond ik het ineens heerlijk om in de zon te vertoeven (hormonen) en ik werd oneens megabruin (voor mijn doen dan.. Normaal melkflesje) Nu kan ik dit weer veel beter hebben.. Ik verbrand zowat niet en kan erg van de warmte genieten.. Ik zweet nog wel als n otter mjaaa Je kan niet alles hebben he Voor mn 2mnd oude meisje is t wel erg warm.. T arme druifje..