Buggy voor lange peuter gezocht

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Mirte94, Aug 5, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Ha!

Wij zijn vandaag op buggy jacht geweest voor onze 2 jarige peuter. Hij is lang voor zijn leeftijd en heeft in verschillende buggy's gezeten en in vrijwel alle gevallen zit hij al met zijn hoofd tegen de zonnekap/bovenkant aan. Hij weegt een kilo of 14 en de buggy's zouden tot 22/25kg moeten meegaan en ik lees leeftijden tot 4 of 5 jaar...
    Verder lopen de prijzen ook enorm uiteen en zijn we op zoek naar een betaalbare buggy tot max 150 euro. Het is alleen voor vakanties/ dagjes uit. In het dorp waar we wonen, red hij zich wel met zijn loopfiets of meerijdplankje aan de kinderwagen...

Heeft iemand een advies voor een betaalbare en grote buggy waar ook langere kindjes inpassen?
    Zo zonde als hij er over een paar maanden echt niet meer in past...

Alvast erg bedankt!

2. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,002
    3,664
    113
    Hier had ik bij mn jongste zoon een Maxi Cosi Gia.
    Normaal de Bugaboo maar heb een nekhernia en elke x die wagen in elkaar zetten was toen mn zoon rond de 2 was echt een ding. Dus toen voor een buggy gaan kijken. Normale buggy's rijden echt ruk als je een nekhernia hebt maar deze Maxi Cosi Gia kon je in 1 ding in en uitklappen en mijn kids zijn echt groot voor hun leeftijd maar paste hier perfect in.
    1 nadeel over klinkertjes rijden dan klapperde die althans zo een gevoel erbij zo zijn de wieltjes gewoon. Maar verder echt zou hem zo weer halen.

3. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Erg bedankt voor je reactie. We gaan deze bekijken!

esklessebes likes this.
  4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    De maxicosi gia hebben wij sinds vorige week voor mijn net 2 jarige. De (hele oude) kinderwagen op vakantie laten staan. Paste niet meer in de auto :D

Ik ben onwijs blij met deze buggy. Rijd lekker en is heel makkelijk in te klappen. Neemt ook weinig ruimte in beslag.

esklessebes likes this.
  5. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    1,222
    604
    113
    Wij hebben de hamilton. Zoontje ook redelijk lang voor zijn leeftijd. Buggy neemt weinig plek in beslag en heeft een magicfold wat ik zelf wel fijn vind. Daarnaast vind ik de hamilton ook wel lekker rijden en niet zo “krakkemikkig/gammel” aanvoelen als sommige andere buggy’s. Ben benieuwd of je al geslaagd bent!

6. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

Oct 15, 2015
    3,445
    1,129
    113
    Nuna pepp buggy

7. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Erg bedankt voor jullie reacties! We hebben een Novi grande go besteld. Qua afmetingen is dit een van de grootste die we konden vinden maar in ligstand past het maar net nog. We zullen zien hoelang we er schik van hebben....

Share This Page