Hallo Meiden, De spelletjes slaan hier goed aan dus ik dacht misschien leuk om er nog eentje aan toe te voegen.Ik heb hem wel gepikt van een ander Maar ik vond het zo´n leuk idee!! Kennen Jullie het spel al? zo niet hier een uitleg ... Het is een fotodomino, waarbij iemand een eerste foto plaats. De volgende persoon plaats een foto die hierop aansluit doordat er iets opstaat dat ook op de eerste foto voorkomt: dus bijvoorbeeld... _ ik plaats een foto van een raam die een oranje kleur heeft en-of waar een kind doorheen kijkt _ na mij "sluit iemand aan" bij de glijbaan en plaats ook een foto waar eventueel de kleur van het raam van terug komt of iets anders waar hij de foto in herkent _ daarna "sluit iemand aan" met een foto van wat weer aansluit op de tweede foto _enz Snap je? Ik zal beginnen met een foto (ga er maar gewoon vanuit dat jullie mee willen doen )
Leuk spelletje! Ik sluit aan met het geboortekaarte van onze zoon... Het gaat om die 4 ruitjes die 'hetzelfde' is als op de foto bij het raam. Of is dit niet de bedoeling zo ...? Bekijk bijlage 23929
Ja, ik denk dat je gewoon iets moet plaatsen wat je doet denken aan de vorige foto. Dus de jouwe was volgens mij ook goed.
Ja inderdaad zo moet het maar het mag bijv ook een bepaalde kleur zijn die er veel in voor komt... Aansluitend op een dansende beer een dansende dochter