Wij hebben over 2,5 week de hele dag bruiloft van vrienden. Hardstikke leuk, maar wat trekken we die dag aan. Voor kwebbelman dacht ik aan zoiets, maar nu nog iets voor mij. Dacht zelf aan een leuke jurk net iets over de knie. Jullie nog tips?
ja, ik vind het voor mannen altijd veel makkelijker hoor. Maar heb je al eens bij esprit gekeken. Die hebben vaak jurken die net iets fesstelijker en netter zijn dan normaal. Maar niet zo dat je hem nooit meer aankan. Ik heb daar een zwarte jurk vandaan met op borsthoogte wat strasssteentjes.
heb toevallig vorige wk zelf nog een jurkje bestelds bij cunda.de was maar 19 euro en echt zon jurkje voor feestjes en kerst ed. zwart satijn en je kan dus zelf je assocoires aanpassen.zo doe ik er zat een paarse panty onder paarse make-up op en dan paarse ketting maar heb ook al een grijze pantye erbij maar kan dus ook onder legging ed je kunt veel varieren met zon zwart jurkje
Mijn zus gaat volgende week trouwen en ik heb deze in het zwart bij bonprix besteld.echt een super leuk jurkje voor weinig geld.Satijnen jurkje - kort bonprix
Heb al een paar sites bekeken, maar kom tot nu toe nog steeds bij bonprix uit. (pak kwebbelman ook daar besteld) Yellowsun leuke jurk. Zit zelf hier na te kijken, maar twijfel nog een beetje. Chiffonjurk - kort bonprix Bessenrood of de paarse variant. Dan evt een bolero erbij. Of deze...is iets langer en dan de rode kleur of zwarte Jurk - lang bonprix Naar esprit wil ik sowieso nog even gaan kijken.
Deze vind ik persoonlijk minder... Ik vind dat er op de site van Steps veel leuke en feestelijke jurkjes staan (wat ik net even snel bekeken heb)
Chiffonjurk - Jurken bonprix Deze heb ik (wijnrood) gekocht voor de bruiloft van schoonmams 2 maand terug. Een zwart bolerotje erover heen en zwarte pumps eronder.
Naar die heb ik ook gekeken. Ook erg leuk. Maar in mijn maat wat ik dan zou willen tijdelijk niet beschikbaar. Marleen...ik vind juist de jurkjes bij steps niet zo ......haha Maar thanks voor je mening