Bosi333 je snapt niet dat het kindje bij de 'ouders' is weg gehaald? 'Ouders' die in staat zijn om een kind te kunnen ontvoeren kunnen toch nooit goede ouders zijn?? Zo harteloos, afschuwelijk! Stel je toch voor dat je één van haar echte ouders was? En wat hebben ze het kindje zelf wel niet aan gedaan toen ze het ontvoerden? Alsof een babytje zo van het ene stel naar het andere stel kan switchen..
ja gedeelte snap ik maar zo'n kind ziet dat niet...die is ineens haar "ouders "kwijt Denk eens dat jij bij je papa en mama wordt weggehaald...zomaar... Waarom denk je trouwens dat ze haar iets hebben aangedaan? Ik kan dat nergens terugvinden in het bericht.
Zag net op tv dat ze verwaarloosd werd. Ze moest bedelen op straat en leefde tussen de muizen en vuil. Geen idee of dat ook echt zo is maar ik vind het wel goed dat ze er weggehaald is. Inderdaad wat voor ouders zijn dat die een kind hebben gestolen? En waarschijnlijk meer dan één keer.
Uh.. ik bedoel dat ze haar dus zelf hebben ontvoerd.. dat hebben ze haar aangedaan! Ze hebben haar zelf waarschijnlijk als het hele verhaal klopt al eens bij haar ouders weggehaald. Hihi ik snap echt niet dat je niet begrijpt dat mensen die zoiets kunnen doen, nooit geen goede ouders kunnen zijn. Als je tot zoiets in staat bent.. brr wat doen ze dan nog meer? Dan kan je een kind toch geen échte liefde geven?
Dat neem je aan Misschien kunnen ze dat wel.. Maar het gaat mij niet om hun...het gaat mij om dat kind. En natuurlijk zijn ouders die kinderen ontvoeren niet geschikt en zit er een draadje los Maar daar heb ik het niet over eigenlijk. Ik heb met dat kind te doen dat nu van de mensen wordt gescheiden waarvan zij hoogstwaarschijnlijk houdt.
tja.. ik weet niet wat ik nog moet reageren. Het zou nu misschien moeilijk voor het kindje kunnen zijn, maar ik denk toch dat dit de beste oplossing is. Op de lange termijn zal het (weet ik bijna zeker!) beter voor haar zijn. Ze zal er in ieder geval later dankbaar voor zijn dat ze gered is.
Dit was ook het eerste waar ik aan dacht hoor! Dit kind weet ws niet beter dan dat dit haar ouders zijn. Moet voor haar toch heel traumatisch zijn om daar plotsklaps weggehaald te worden!
Ik snap wat je bedoelt, te jong om te ervaren wie haar echte ouders waren.. Dit meisje is er logischerwijs vanuit gegaan dat de ontvoerders haar echte ouders waren. Ook bij verwaarlozing is er juist sprake van loyaliteit en zal ze ongetwijfeld houden van... Meisje weet niet beter dan dat zij hier thuishoort, ze wordt immers uit haar "veilige haven" ( met dikke aanhalingstekens) weggehaald. Heb er ontzettend mee te doen!!! Het is niet zo dat ze nu eventjes gered is en nog lang en gelukkig zal leven, dit zal ongetwijfeld diepe wonden en littekens achterlaten!
Ik vraag me af of het om dit kindje gaat: Missing Nikola Sieczka Alhoewel dit meisje nu dan 3,5 is. Daar ziet het meisje er misschien te oud voor uit. En dit zijn de ouders:Siedlce: Szalony ojciec porwa
En witte wimpers, ze heeft erg veel kenmerken van een albino vind ik. Het Poolse vermiste meisje heeft donkere wimpers.
Waar komt "Maria" (4), blonde haren, groene ogen, vandaan? Filmpje onder de onderste foto. Meisje is in shock heeft zich zelf in slaap gehuild. Uiteindelijk zou dit alles beter zijn maar leg dat is uit aan een 4 jarige die weggehaald wordt bij haar ouders
mijn nr2 heeft ook witte wimpers/wenkbrauwen ed. (nav albino-vraag) Maar ik vind ze er niet Pools uitzien, eerder Noors/Zweeds of eventueel nog Nederlands. Verschrikkelijk voor dat kind, ze staat ook zo triestig op de foto
Volgens de officiele politieposter heeft het meisje blauwe ogen: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/18/article-2465942-18D401D400000578-721_634x889.jpg En ik vind haar juist wel een Oost Europees gezicht hebben. Ukraine, Polen, Wit-Russisch. Uit die hoek.
Ik vind haar ook echt een uiterlijk hebben richting Polen of Rusland. Werk met veel Polen en ik denk dat het zomaar dat meisje zou kunnen zijn. Ik vind trouwens de ogen toch meer blauw dan groen op de meeste foto's en aangezien de baby van de link 5 mnd was bij vermissing en het dan nog moeilijker is een kleur vast te stellen zou het zomaar een match kunnen zijn.
De baby Nikola heeft op de foto's duidelijk donkere wimpers. Dit gevonden meisje Maria heeft zeer blonde wimpers op de foto. Ik zeg niet dat Maria albino is, maar ik zeg alleen dat ik haar echt niet vind lijken op baby Nikola.