Kleuter (4) in zigeunerkamp is ontvoerde baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Debaky, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Bosi333 je snapt niet dat het kindje bij de 'ouders' is weg gehaald? 'Ouders' die in staat zijn om een kind te kunnen ontvoeren kunnen toch nooit goede ouders zijn??
    Zo harteloos, afschuwelijk!
    Stel je toch voor dat je één van haar echte ouders was? En wat hebben ze het kindje zelf wel niet aan gedaan toen ze het ontvoerden? Alsof een babytje zo van het ene stel naar het andere stel kan switchen..

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    ja gedeelte snap ik

maar zo'n kind ziet dat niet...die is ineens haar "ouders "kwijt

Denk eens dat jij bij je papa en mama wordt weggehaald...zomaar...

Waarom denk je trouwens dat ze haar iets hebben aangedaan? Ik kan dat nergens terugvinden in het bericht.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bizar bericht zeg. Hopelijk komen ze er snel achter wie de biologische ouders zijn!

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Inkt van de vingerafdrukken die de Griekse politie heeft genomen ;)

5. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Zag net op tv dat ze verwaarloosd werd. Ze moest bedelen op straat en leefde tussen de muizen en vuil. Geen idee of dat ook echt zo is maar ik vind het wel goed dat ze er weggehaald is. Inderdaad wat voor ouders zijn dat die een kind hebben gestolen? En waarschijnlijk meer dan één keer.

6. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Uh.. ik bedoel dat ze haar dus zelf hebben ontvoerd.. dat hebben ze haar aangedaan!
    Ze hebben haar zelf waarschijnlijk als het hele verhaal klopt al eens bij haar ouders weggehaald.
    Hihi ik snap echt niet dat je niet begrijpt dat mensen die zoiets kunnen doen, nooit geen goede ouders kunnen zijn. Als je tot zoiets in staat bent.. brr wat doen ze dan nog meer? Dan kan je een kind toch geen échte liefde geven?

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat neem je aan

Misschien kunnen ze dat wel..

Maar het gaat mij niet om hun...het gaat mij om dat kind. En natuurlijk zijn ouders die kinderen ontvoeren niet geschikt en zit er een draadje los

Maar daar heb ik het niet over eigenlijk. Ik heb met dat kind te doen dat nu van de mensen wordt gescheiden waarvan zij hoogstwaarschijnlijk houdt.

8. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    tja.. ik weet niet wat ik nog moet reageren. Het zou nu misschien moeilijk voor het kindje kunnen zijn, maar ik denk toch dat dit de beste oplossing is. Op de lange termijn zal het (weet ik bijna zeker!) beter voor haar zijn.
    Ze zal er in ieder geval later dankbaar voor zijn dat ze gered is.

9. lies276

lies276 Niet meer actief

Dit was ook het eerste waar ik aan dacht hoor!
    Dit kind weet ws niet beter dan dat dit haar ouders zijn.
    Moet voor haar toch heel traumatisch zijn om daar plotsklaps weggehaald te worden!

10. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Ik snap wat je bedoelt, te jong om te ervaren wie haar echte ouders waren..
    Dit meisje is er logischerwijs vanuit gegaan dat de ontvoerders haar echte ouders waren. Ook bij verwaarlozing is er juist sprake van loyaliteit en zal ze ongetwijfeld houden van...
    Meisje weet niet beter dan dat zij hier thuishoort, ze wordt immers uit haar "veilige haven" ( met dikke aanhalingstekens) weggehaald. Heb er ontzettend mee te doen!!!
    Het is niet zo dat ze nu eventjes gered is en nog lang en gelukkig zal leven, dit zal ongetwijfeld diepe wonden en littekens achterlaten!

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
  12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Chebu: het gevonden meisje heeft groene ogen...

13. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Toen ze werd ontvoerd had ze blauwe ogen en pas 5 maanden oud, kan toch verkleurd zijn?

14. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    En witte wimpers, ze heeft erg veel kenmerken van een albino vind ik. Het Poolse vermiste meisje heeft donkere wimpers.

15. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Wow! Hoe zie jij dat?! Of staat het ergens of lees ik erover heen?

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
  17. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    mijn nr2 heeft ook witte wimpers/wenkbrauwen ed. (nav albino-vraag)

Maar ik vind ze er niet Pools uitzien, eerder Noors/Zweeds of eventueel nog Nederlands.

Verschrikkelijk voor dat kind, ze staat ook zo triestig op de foto:(

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
  19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik vind haar ook echt een uiterlijk hebben richting Polen of Rusland. Werk met veel Polen en ik denk dat het zomaar dat meisje zou kunnen zijn. Ik vind trouwens de ogen toch meer blauw dan groen op de meeste foto's en aangezien de baby van de link 5 mnd was bij vermissing en het dan nog moeilijker is een kleur vast te stellen zou het zomaar een match kunnen zijn.

20. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    De baby Nikola heeft op de foto's duidelijk donkere wimpers. Dit gevonden meisje Maria heeft zeer blonde wimpers op de foto. Ik zeg niet dat Maria albino is, maar ik zeg alleen dat ik haar echt niet vind lijken op baby Nikola.

Deel Deze Pagina