dames, Ik kan wel wat hulp gebruiken, net bevallen van 2e kindje en nu geen inspiratie voor sint kados dochter 4,5 jaar. Het is een Stoere meid die niet van poppen houdt maar meer wat stoere dingen. Playmobile etc heeft ze al dus ben op zoek naar wat stevige goede kados. Ongeveer €25/€50 en wat losse zaken. Eventueel ook wat leuke knutsel tips. Hopelijk kunnen jullie mij beetje helpen
Kapla is super leuk als ze gek is op bouwen, lego, betreft knutselen is play mais heel leuk en kan je gebruiken om zo aan elkaar te maken maar ook op papier. Play doh heeft leuke setjes om te spelen. Uk heeft de politie, een brandweerman met grote brandweerauto, ijsco vrouw. Elk popje kan nog wat extra, een baard of snor maken, onder de voeten kun je nog andere afdrukken maken, bijvoorbeeld de dokter heeft onder zijn voeten een afdruk voor een pleister en spuit. Ook de auto kan meerdere dingen doen. Playdoh heeft dat er leuk gedaan.
Heeft ze al een knikkerbaan? Dat is hier super favoriet. Het kaartspel Uno junior is erg leuk. En makkelijk om mee te nemen als je vermaak nodig hebt. Verkleedkleren? Bunchems willen mijn kids ook graag. Zijn wel erg duur vind ik in verhouding voor wat je krijgt. Misschien ook een leuk leesboek/voorleesboek.
Misschien kun je in het grote sint/kerst cadeaus topic inspiratie op doen? Y is ook 4,5 en krijgt frozen lego (van Aliexpress), een fingerlings aapje, setje strijkkralen en een boekje met taal/rekenspelletjes. In haar schoen oa nieuwe regenlaarsjes. En van sinteroma oa de nieuwe kinderen voor kinderen Cd en een topmodel dress me up stickerboekje
Mijn dochter Is dan wel een meisje meisje maar de dochter van een vriendin Is wat stoerder en dat meisje krijgt een bestuurbare auto, plusplussteentjes (ik ken het zelf niet hoor) en lego.
Plus Plus wordt hier bij tijd en wijlen behoorlijk veel mee gespeeld. Kleien (en in mindere mate Super Sand) vinden ze hier ook erg leuk. Qua knutselen is foam klei hier favoriet. En Doh Vinci.
Onze meid, houdt wel van poppen. Maar kan ook heel stoer zijn. We hebben veel spelletjes, klei, paw patrol. Wat van die little pony, drinkbeker voor school. Rolschaatsen. Evt zo kralenplank (die ze op school hebben)
Mijn dochter is ook niet zo van de poppen, vooral van het knutselen. Ze krijgt dessineo (nu leuk geprijsd bij bol.com, play doh pizzeria en nog een grote doos extra potjes klei, van mijn ouders krijgt ze een cd speler voor op haar kamer en van ons nog een cd. Verder wat kleine dingetjes! Speelmais is hier ook een groot succes!