kleuter 5 jaar en zoooveel problemen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door naverona, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja snap ook niet helemaal dat de huisarts niet thuis geeft als jij zegt dat JIJ er ook aan onder doorgaat.

Hier een huisarts die ik ook altijd zeg uit 1900 te komen.
    Terughoudend met medicijnen en groot voorstander van kippensoep en dekbed zegmaar.
    Maar toen het niet goed ging met onze dochter zat ik om de week op z'n kantoor. Voor dochterlief officieel maar achteraf besef ik heel goed dat het voornamelijk ging over de situatie in huis en bar weinig oer haar gezondheid :)

2. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    Hoi saksia78,

ik snap het ook niet hoorm aar goed..dat zal wel aan ons liggen en idd mijn ha is net zo..beide ha trouwens..
    Ik ben dan ook niet via mijn eigen ha bij het yuliusgekomen want die wou niet erkennen dat er wat was..toen mijn eiegn ha op vakantie was zat er een vervangende vrouwelijke arts en daar heb ik toen een afspraak ij gemaakt...die heeft hem een goed kwartier goed geobserveerd en snapt evolledig waarom ik hulp vroeg en heeft me doorverwezen..
    ook de eerste psycholoog en therapeuten zagen dat het niet meer kon...en het is erg belangrijk een diagnose te stellen...en ja ik snap best dat mensen vallen over het feit dat hij 3 maanden uit huis moet naar ee kliniek, maar ja wat moet dt moet..zo kan het dus ook niet langer..en wat is nu 3 maanden op een heel leven..hij is er zelf ook heel erg bij gebaat natuurlijk..maar vndaar dus dat mijn eigen ha niet thuisgeeft..ik waxht nu op een gesprek bij die kliniek en daar willen ze me niet sneller helpen omdat er dus gewoon geen plek nog is voor mijn zoontje..

xxxxxxxx

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja ik ging er voor het gemak maar even vooruit dat die 3 maanden ook niet geheel jouw voorkeur had.
    (het is wel even 3 maanden opladen... Maar het is wel lang hoor!)

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    He wat een rotsituatie zeg! Weet uit ervaring dat instanties niet altijd even makkelijk meewerken ivm personeels tekorten....

Je kan misschien via het cb of je ha nog wat meer bereiken en er spoed achter laten zetten.....
    Weet niet of je wel is van riagg of stichting mee hebt gehoord, maar zij helpen kinderen met een verstandelijke beperking en kunnen je misschien ook met jouw zoontje helpen.

Heel veel sterkte ermee, het is echt niet makkelijk, maar jullie komen eruit echt waar!

Deel Deze Pagina