Kleuter 5jaar verdrinkt puppy in fontein

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kel1989, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik stond al met mijn mond wijd open toen ik het artikel las, maar de reacties eronder zijn helemaal om steil van achterover te slaan :$

Veel reacties van (wat je denkt volwassen mensen)

"Ik zou dat pleurisjong verzuipen"

Ik heb daar op gereageerd met wat als ze bij jou komen om te zeggen dat ze je kind wel even verzuipen omdat hij/zij en hondje in een fontein heeft gegooid.

Was er dus ook nog een reactie van iemand die het nog toe zou juichen als haar bloedeigen kind door een boze ouder ondergedompeld werd. :$:(

Wat zijn dat voor onderontwikkelde tokkies?

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Eens. Dit is zorgelijk gedrag.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Brrrr, eng hoor, zulk gestoord gedrag, hopelijk gaan ze het jongetje goed in de gaten houden. Arme pup.

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik hoop zo dat het jongetje goede hulp krijgt nu..

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dit is iets wat ze vaak zien bij seriemoordenaars/serieverkrachters etc dat ze beginnen met dieren mishandelen en daarna vermoorden, later vermoorden en villen en later vaak zelfs levend uit elkaar plukken/trekken/snijden. Zie dat vaak op programma's op tv. Dit Jongentje zou dus nu al therapie moeten krijgen om erger te voorkomen. Ze zijn gewoon psychisch niet in orde

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hopelijk krijgt die jongen goede hulp, zodat er meer en nog ernstigere dingen in de toekomst voorkomen worden. Dan is de dood van het puppy niet helemaal voor niets geweest.

Ik vind ook dat je een meisje van 6 niet met een puppy moet laten lopen, die zijn nog zo kwetsbaar. mijn neefje heeft met 10 jaar een puppy per ongeluk uit zijn handen laten vallen, nekje gebroken. Hij heeft er heel veel last van gehad...

Wat er nu gebeurd is bedenk je niet, maar het meisje had wel een grotere niet zo lieve hond tegen kunnen komen en wat begin je dan als 6 jarige, niks, maar als dat mis was gegaan had dat meisje er wrs. heel veel last van in de zin van schuldgevoel, ik zou haar dat willen besparen.

7. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik heb met kinderen van deze leeftijd gewerkt. Die weten echt wel wat dood is en dat een levend wezen doodmaken iets heel ernstigs is. Tenzij dit jongetje verstandelijk erg beperkt was lijkt dit me een bewuste actie uit jaloezie of woede. Maar het blijft speculeren. We kennen het kind in kwestie niet.

Hoop dat de ouders hem goed straffen en dat er hulp komt voor het hele gezin. Want het lijkt me voor de ouders ook niet niks, de wetenschap dat je kind van 5 zoiets op zijn geweten heeft... Dat kindje heeft duidelijk een groot probleem en moet geholpen worden.

8. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus... In de gaten houden dat kind. Dat wordt zo'n kind dat over 30 jaar wordt gepakt als een Dutroux. Bah.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Mee eens, daarom mag mijn zoontje van 6 ook niet met onze rustige en lieve hond uit. Ik weet niet wat hij onderweg tegenkomt en ik kan niet verwachten dat hij de situatie goed inschat en juist handelt. Onze hond kan aangevallen worden en de riemen door elkaar raken met mijn kind er tussen, gevaarlijk. Dat iemand de hond af zou pakken en verdrinken (oke, onze hond weegt 25 kilo, dus die neem je niet even onder je arm mee), zou niet bij me opkomen, maar ik vind het gewoon niet verantwoord op die leeftijd.

10. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    6 jarig kind met hond is erg ONVERANTWOORDELIJK!

Hier wel eens een kind van een jaar of 10 met een klein hondje buiten.
    Dat hondje werd gegrepen door een andere hond. Dood.
    Kind stond erbij en keek erna kon niks.
    Een kind kun je die verantwoordelijkheid noet geven.

Verder plukte het jochie ook al dode vogeltjes
    naar wat ik las dan...
    Dus of psychisch iets niet helemaal goed.
    Of de opvoeding respect voor dieren en degelijke niet gehad.

Maar idd de dingen die ik op fb las gingen echt te ver..

11. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Vreselijk! Hopelijk krijgen beide kinderen juiste begeleiding.

12. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Een kind van zes hoort niet alleen met een hondje te lopen nee maar het is niet de schuld van moeder of meisje dat jongetje had er van af moeten blijven. Blijkbaar lagen zijn ouders gewoon te slapen en heeft hij gezegd zo die is dood. Het jongetje heeft echt hulp nodig want dit gedrag kan gewoon niet. Iets meer dan een jaar geleden is het meisje haar vader al verloren en nou haar pup wat verschrikkelijk voor hun.

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Eens, veel te jong. Je kan een kind nou eenmaal niet de verantwoordelijkheid geven over een levend wezen, ik begrijp dat soort ouders nooit. ;)

En dat jochie....tja het kan een psychopaat zijn, zo wordt je geboren en daar kom je ook niet meer vanaf. Levenslange hulp, begeleiding en toezicht zal dan nodig zijn. Het zal je kind maar wezen. :)

Het kan ook zijn dat zijn gedragingen voortkomen uit ernstig trauma, dan is er nog hoop voor het kind op een normale toekomst. Sowieso erg triest allemaal, voor alle partijen. :(

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Erg triest allemaal, ik hoop dat alle partijen fatsoenlijke hulp krijgen. Of dat jochie nu een geboren psychopaat is, of dat hij handelt naar zijn opvoeding (beide bijzonder treurig): hulp en begeleiding is dringend nodig voordat het echt de spuigaten uitloopt.

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Los van de verschrikking en absurditeit gaat het hier ook om een bepaald slag sociaal milieu. Daarom slaat de vlam nog eens extra in de pan op social media etc.

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja dat helpt ook niet mee, tokkie en über tokkie. Als de gezinnen uit dure villawijk zouden komen was de hele toon al anders geweest. 😏

17. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Helemaal mee eens, dacht ik ook meteen. Zou het wel te voorkomen zijn dat iemand als ie volwassen is, niet ontspoort vraag ik me dan af?

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Nee, het is een stoornis/ziekte. Hij zal levenslang hulp en toezicht moetn krijgen dan. 😕

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Nee en het is ook niet te genezen.

20. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Haha gekte. Dus een 6-jarige zou niet met een chihuahuapup (!) een rondje mogen wandelen omdat er A. idioten zijn met pitbulls ed die zo agressief zijn dat ze puppys doodbijten en B. gestoorde kinderen rondlopen die graag dieren vermoorden.
    Wat een omgekeerde wereld ;) die agressieve honden mogen niet rondlopen en die kinderen ook niet. Die zouden moeten oprotten uit het straatbeeld.

Ik ben t ermee eens dat een 6-jarige inderdaad niet in staat is om snel en goed te reageren maar het probleem ligt in eerste instantie bij die anderen en niet bij een kindje dat ff met dr hondje wilde wandelen

Deel Deze Pagina