Kleuter 5jaar verdrinkt puppy in fontein

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kel1989, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anitake

anitake Lid

16 feb 2014
    39
    1
    8
    NULL
    NULL
    Precies dit bedoel ik. Waarom medelijden omdat het nog maar een kind is? Als hij 5 jaar ouder was geweest, was het nog een kind....dan lag het wel aan hem, maar nu niet? Kom op zeg, een normaal kind doet dit niet, de mijne wist met 2 al dat je geen dieren pijn mocht doen. En weten dat dood ook echt dood is, ja, dat wist hij ook. Ik had mijn kind persoonlijk naar jeugdzorg toe gebracht. ik sla geen kinderen maar als dat joch de mijne was geweest, had hij toch echt wat hoeken van de kamer gezien. Kom op nou, moedwillig een dier vermoorden

2. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Wat ik wel raar vind is dat de moeder van het slachtoffer meer bezig was met de financiële kwestie en om zo snel mogelijk weer een nieuw hondje te krijgen voor haar dochter , dan met het verwerken van het verdriet.
    Als een van mijn dieren op zo`n gruwelijke wijze vermoord was, dan was het geld voor de aanschaf en een nieuwe pup wel het laatste waar ik op dat moment aan dacht.
    Lees namelijk zojuist dat ze van iemand een pup hebben gekregen, met als opmerking bij de foto van de verdrietige dochter " Ja maar straks foto met een vrolijk toetje pfff gelukkig wel '.

3. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Ik snap je maar ik denk dat ze op die manier ervoor wil zorgen dat haar dochtertje niet lang in het verdriet blijft hangen. Zelf zou ik er ook niet aan denken maar als t het hondje van mn kind was misschien wel als dat haar zou helpen het te kunnen verwerken/vergeten

4. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Dat begrijp ik deels wel, maar ik krijg na het lezen van al haar berichten steeds meer het gevoel dat ze het verdriet van dochter aan het ' uitmelken ' is. Het ging voornamelijk om de verzekering, het aankoopbedrag van het hondje... Dat zou echt het laatste zijn waar ik op dat moment aan zou denken.

5. penseel

penseel Niet meer actief

Nu is het nog steeds vijf... als het al een psychopaat in de dop is heeft het NU hulp nodig. Dan is het ziek in zijn hoofd. En dat is met 5 jaar idd zielig...

Goed praten nee. Maar het blijft nu nog steeds een klein kind.

Pys. Hulp lijkt mij zeker aan te bevelen. Om te redden wat er te redden valt.

Iemand van 30 kan wat mij betreft doodvallen..

Hoorde pas van mijn ma. Iemand die zij en ik kennen. Hij is als kind verschrikkelijk gepest. Dar weet ik zeker was er bij. Klasgenoot van zusje.

Heeft nu voorwaardelijk voor het bezit kinderp....

Ben in staat om zijn buren in te lichten... zo dat iedereen het weet. Kan mij nu niet boeien meer dar hij zo vreselijk gepest werd hij mag van mij part opgehangen worden.

6. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Waarom hij wel en deze psychopaat in de dop niet?
    Een beetje tegenstrijdig , vindt je niet?

7. penseel

penseel Niet meer actief

Omdat het nog steeds een kind is. Die hulp nodig heeft.

Dat je het verschil niet ziet???

Ik zeg toch dat het kind hulp nodig heeft.

8. bloemetje95

Die stoornis is hetzelfde hoor. Iemand van 30 die psychisch ziek is is dan ook "zielig" en heeft hulp nodig. Die handelt ook vanuit zijn ziekte.
    Daarbij, dit joch moord als een volwassene ;)

9. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    En dat is een volwassene die door pesterijen psychisch zoveel klappen te verduren heeft gehad , dat hij ook niet meer jofel in zijn hoofd is en nu rare dingen doet.
    Nou, en buiten het leeftijdsverschil is er geen verschil. Dat jij dat niet ziet.;)

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Mijn hemel. Jij blijft me verbazen! ;)
    Op zich knap, ik verbaas me niet zo snel.
    Wees maar trots op je keiharde opmerkingen over een kleutertje. (En ja.. die heeft dringend hulp nodig). Ik ben blij dat ik (en de meeste dames hier) niet zo in elkaar zit. Bah.

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Maar ik geloof dat dit soort reacties hierboven al ergens bijzonder treffend werd omschreven. ;)

12. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    En omgekeerd verbaas ik mij erover dat men hier (blijkbaar ) medelijden verwacht voor een psychopaat in de dop.
    Trots is niet waar ik mijn harde opmerkingen mee geplaatst heb, zoals ik al eerder aangaf zou ik niet voor mezelf instaan, denk ik omdat mijn dieren alles voor mij betekenen.
    Steek jezelf maar een dikke veer in je derierre voor het feit dat jij en een aantal andere dames niet zo in elkaar zitten. Pfffff ..!

13. bloemetje95

Haha! En eerst afwachten hoe ze reageren als t jezelf overkomt!
    Als iemand mijn kind zou vermoorden dan ziet diegene geen daglicht meer, of hij nou 5 of 35 is. Sommigen zien hun hond als hun kindje dus komen soortgelijke emoties los, is wel te begrijpen.
    Niemand vermoord ongestraft de mensen of dieren waar ik van hou, dan ben ik maar een tokkie, voor mij is dat niet meer dan normaal.

14. mumija

mumija Niet meer actief

Haha wat een grap:D. Het feit dat criminaliteit in achterstandswijken veel meer bekent is heeft alleen maar met geld te maken.
    Hoe corrupt zijn grote directeuren, zakenlui, dokters etc. Net zo goed hoor! Alleen die hebben geld om alles in de doofpot te stoppen en hun naam te zuiveren.

En het feit dat penseel mensen uit een achterstandswijk verdedigd snap ik heel goed. Omdat iedereen hun over 1 kam scheert, en er hier ook alweer over tokkies en ubertokkies gepraat wordt.

15. penseel

penseel Niet meer actief

16. mumija

mumija Niet meer actief

En wat dacht je van Willem Holleeder en Volkert van der Graaf? Ook zulke schatjes uit een goede familie hoor..
    Het voegt hier niks toe dat weet ik maar het stoort me mateloos dat er hier weer bijgehaald moet worden uit wat voor milieu de kinderen komen.
    Dat heeft er mijn inziens niks mee te maken. Je zal zo'n 5 jarig kind hebben joh, die zo iets vreselijks heeft gedaan.

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
  18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Misschien ook even door de mri? Kijken of er bij jou ook wat grijze massa ontbreekt.....😁😏

19. bloemetje95

Als jij je dierbaren niet beschermt, dan is dat jouw keuze. Ik ben gelukkig niet zo'n slappe hap en als iemand aan mijn kinderen komt, dan komt diegene ook aan mij.

20. penseel

penseel Niet meer actief

Ook al is het een psychopaat in de dop voor NU is het een KIND>

Stel je voor dat je zelf een kleuter van 5 jaar hebt die dit mankeert praat je dan nog zo stoer of dump je dan je kind omdat het wat mankeerd??

Dat betref mijn berichtje over die man die ik kende. Ja die is nu volwassen en het is in en in triest wat hij mee gemaakt heeft als kind. En weet ook dat hij verstandelijk beperkt is. Dat maakt het allemaal niet makkelijker. Dus deels handels onbekwaam maar vind wel dat zijn omgeving het moet weten. Maar ja wie ben ik om het wereld kundig verder te maken.

In elk geval hij is nu volwassen,

En een kind van 5 blijft een kind van 5. En hopelijk kan goede hulp meer voorkomen. Goede begeleiding veel therapie ect ect zo dat meer schade voorkomen kan worden.

Wat Nikkie ook zegt als het aangeboren is of hij mankeert echt iets blijft het voornu sneu voor het kind ook zelf omdat het een KIND is en blijft.

Dat praat mij niet zijn daden goed.Voor zo ver een 5 jarig echt in staat is om zijn daden daadwerkelijk goed te kunnen begrijpen. Het geweten is pas na het 7 de jaar ontwikkeld.

Daarom worden kinderen tot 12 jaar ook niet strafrechtelijk vervolgd. Wel de hulpverlening in gesteurd wat ik te recht vind.

Mijn nichtje van nu 21 heeft ooit eens een kitten van het balkon laten vallen. ( per ongeluk) ! Ze was 3/4 jaar. Ze had de film de leeuwen koning gezien kitten heten Zazoe. Dacht dat die ook kon vliegen ja zeker heeft ze op haar kop gehad van mijn zusje. Maar ze was nog te jong om het daadwerkelijk te beseffen. Ze deed het kitten geen pijn maar dacht echt dat die kon vliegen zusje woonde 5 hoog.

Is ze nu ook een psychopaat.??

Deel Deze Pagina