Kleinschalige familiecamping Italië

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Maartt, 23 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hoi mensen!

Wij zouden niet op vakantie gaan i.v.m. de plaatsing van een nieuwe keuken en de aanpak van onze tuin. Maar mijn man moet van mij op vakantie :D dus ik heb gezegd die keuken komt eind van het jaar wel ofzo.

Dus nu ben ik op zoek!
    Wij gaan al jaren naar het Gardameer camping Baia Verde. We gingen daar altijd naar toe in het voorseizoen, maar we zien het hoogseizoen daar niet zitten. Tevens zijn we ook toe aan wat anders.

Wat we zoeken:

- kleinschalige camping
    - mooie plekken voor de caravan (jep.. we hebben een sleurhut)
    - mooie Italiaanse pittoreske stadjes in de buurt om even een kopje koffie, een ijsje, of een hapje te eten
    - kinderannimatie (dit hoeft absoluut niet spectaculair te zijn)
    - zwembad

Ik zoek me een ongeluk.. wie heeft tips? Wat we absoluut niet willen: Een megacamping wat al een stad op zichzelf is :cool:.

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Owh! Wat ik vergeet te melden. Plek maakt niet zoveel uit.. oké liever geen 6 dagen rijden. We rijden sowieso altijd in twee dagen maar drie mag ook. De tussenstops zoek ik tzt wel uit.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Wij zijn afgelopen jaar naar valle gaia geweest in toscane. Voor italiaanse begrippen klein. Zwembad, supermarkt, pizzeria, grote speeltuin en klein beetje animatie.

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik ga kijken! Dank je :)

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Oh leuk!! :D

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Wij gaan naar camping Bergamini, ook aan het Gardameer en in of vlakbij peschiera. Kleine camping, 70 tourcaravanplekken als ik het goed zeg. Wij houden absoluut niet van Mega-campings.

Afgelopen jaar zijn we aan het idromeer geweest op een sportcamping, weet even niet meer hoe die heet, maar dat was ook echt leuk! Surfschooltje erbij en een heel schoon mooi meer.

7. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wij gaan naar Le Capanne Toscane. Middelgrote camping, goeie recensies. Kennen ook mensen die er al geweest zijn, waren zeer positief.

8. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Camping cisano san vito aan het gardameer.

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Camping Darna aan het meer van Lugano http://campingdarna.com/?page_id=10930&lang=nl

Wij gingen zelf een aantal jaar naar de camping daarnaast, maar die heeft volgens mij geen plaats van caravans. Mooie omgeving en redelijk dichtbij hele mooie plaatsjes.

Deel Deze Pagina