Quinny zapp xtra

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sidmick, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Helaas is onze bugaboo stuk. Het inklapmechanisme is kapot en reparatie is 150 euro. Vind ik zelf best veel geld voor een wagen van bijna 6 jaar. Dus heb ik bedacht een goede buggy te kopen. We hebben een chicco maar wat heb ik een hekelmaan dat ding. Nu heb ik mijnnoog laten vallen op een quinny zapp xtra. Makkelijk en klein in te klappen en een goede slaapstand. Heeft iemand ervaring met deze wagen?

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik vind de quinny zapp een onding. Rammeld als een gek door de kleine wielen en is niet echt stabiel te noemen doordat hij maar 3 wielen heeft. De gewone zapp us klein op te vouwen ja. Maar de zapp xtra niet.....
    Ja, het onderstel. Maar dan hou je altijd nog het losse frame met de zitting over.
    De zapp xtra is dus niet in 1x inklapbaar. Je houd altijd 2 delen. Dus niet makkelijk mee te nemen op bijv de fiets. Ik zou dan kijken voor een goede gewone buggy.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Ik heb ook de nuna pepp op het oog

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Dan zou ik daar eerder voor gaan. Ziet er stabieler uit.
    Over de maclaren buggy s hoor je ook goede dingen. Ik zou met kleine naar de winkel gaan en er een paar uitproberen.
    Ik ben persoonlijk helemaal niet van de buggy s. Ik vind het ondingen en ze niet lekker rijden:)
    Maar dat is natuurlijk persoonlijk:) ik ben voor een 2e hands wandelwagrn met luchtbanden gegaan.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Ik ben ook veel gekker op mn wandelwagen maar een tweedehands bugaboo is ook nog zeker 300 euro en dat vind ik voor nog ongeveer een jaar best veel

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Maar moet het perse een bugaboo zijn? Hier een quinny buzz voor 50 euro. Voldoet helemaal prima, kan plat.

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Nuna Pepp hoor ik veel goede dingen over. Hier een gewone Quinny Buzz, deze ligt in de auto en gebruiken we vooral voor korte stukjes. Prima ding, maar qua comfort (zowel kind als ouder) niet te vergelijken met een Bugaboo.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Onze bugaboo is niet zo stuk dat ie het niet meer doet. Alleen is hij niet meer op te klappen, dat mechanisme is kapot.
    We hebben nu besloten de bugaboo te houden voor thuis en omgeving (ik moet er niet aan denken met een buggy door een halve meter sneeuw te ploeteren) voor dagelijks gebruik en gaan een quinny zapp xtra aanschaffen voor als we weg gaan. Dan kan die mooi ook in de auto blijven, wel zo handig denk ik

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik haat buggy's (ben lang en loop altijd met mijn grote voeten tegen de wieltjes aan!) en dus hier gekozen voor een easywalker en daar zit uk hier nog steeds met gemak in. Wel wat groter maar heeft zijn geld al dubbel en dwars opgebracht!

Deel Deze Pagina