Hier precies zo! Soms hebben beide kinderen dat even nodig. En op een gegeven moment gaat het gewoon over of ik draai het om en ga 's nachts naast hun liggen als ze komen (bij zoon in zn eenpersoonsbed en bij dochter op een matrasje naast haar ledikant) zodat ze niet ineens het idee hebben dat ze niet meer in bed mogen komen en omdat ik ze niet ineens weer zo hupsakee alleen wil laten.
Dochter mag elk weekend bij ons in bed slapen. Soms komt ze doordeweeks s nachts maar word ik meestal niet wakker van. Sinds het overlijden van Viënna heeft ze heel erg de "behoefte" om bij me te zijn. En dat is ook s nachts. We hebben wel afgesproken dat als ze 7 is (over 6 weken) ze in het weekend ook in haar eigen bed moet. Als ze s avonds wakker word of ze zich niet lekker voelt zeggen we nog wel eens 'als je vannacht wakker word mag je bij ons komen liggen ' en dat doet ze dan ook wel meestal. Zl heeft momenteel ook dat hij s nachts wakker word, niet meer in eigen bed slaapt, maar bij ons gelijk in slaap valt. Dus soms liggen we met zn 4ren
Af en toe. Kan 3x in de week zijn en ook weken niet. Sochtends meestal wel maar dan is m'n man al werken en ik al wakker en is t meer ff kroelen. Zolang ze netjes in dr eigen bed begint en het niet elke dag is vind ik het prima, en ook wel gezellig. We slapen heerlijk samen (dochter ligt aan mijn kant)
Nog nooit gedaan maar dit komt eigenlijk omdat hij sinds dag 1 een supergemakkelijke slaper is. Eerste 4 maanden wel naast ons bed in een wiegje maar mijn vriend hield hem wakker en toen verhuisd naar zijn ledikant. Beneden in de box heeft hij zijn laatste dutje gedaan rond de 12 maanden. Gewoon omdat ik dat gezellig vond, kwam toen ook niet meer vaak voor Soms komt hij s'ochtends wel in ons bed papa wakker maken. We gaan naar boven en dan glipt hij zijn kamer in. Nemt zijn speen en knuffel en dan gaat hij richting papa. Dit wil zeggen op zijn gezicht zitten, springen, gek doen, lamp 500x aan en uit doen. Ondertussen leg ik me nog even neer en komt hij op mijn gezicht zitten Hij weet volgens mij niet dat ons bed dient om te slapen, voor hem is het een springkasteel. Ook beneden op de bank, de keren dat hij zich heeft neergelegd kan ik op 1 hand tellen terwijl het een hele gemakkeljke slaper is en hij heel rustig is van karakter. Totaal niet wild tot dat hij ons bed ziet
Hier net zo. Zoon slaapt iedere nacht bij ons. Tja niet ideaal maar dat is dan maar zo. Wekenlang waren we de hele nacht bezig hem steeds weer in slaap te krijgen. En op deze manier komt iedereen aan slaap toe
Heel soms heeft ze een enge droom, of de hectiek van de feestdagen was te veel, en dan komt ze rond 3 uur ons bed ingekropen. Meestal is ze dan meteen weer weg, maar heel soms niet en tsja ik word daar wakker van. Eerlijk gezegd zit ik daar ook niet zo mee Het zijn de momenten waarop ze ons even nodig heeft, en aangezien het niet elke nacht is kan ik daar begrip voor hebben. Normaal slaapt ze altijd lekker in haar eigen bedje, en meestal word ze morgens wakker om er nog even lekker tussen te kruipen voordat papa op staat. Even kroelen.
Ik vind samen slapen heerlijk. We hebben een enorm groot bed dus ik heb geen last van haar..volgende week krijgt ze een nieuwe kamer en nieuw bed en zal ze weer op haar eigen kamer slapen.. Volgens mij zie ik er nog meer tegenop dan haar.. we zullen zien. Als ze nog behoefte heeft om bij ons te liggen dan mag dat. Ik lig ook niet graag alleen dus snap het wel
Hier zou dat noooooit gebeuren. Idioot vond ik het en mijn man nog meer. Maar inmiddels zijn we veel makkelijker.. als er een kind is die het nodig eheft bij ons te slapen, dan mag dat. soms kruipt er dus een kind met nachtmerries bij ons. Ook de jongste ligt er wel eens, maar die gaat dan niet slapen. Ook gezellig, maar niet handig.
Mijn kinderen hebben allemaal bij mij in bed gelegen en de jongste slaapt gewoon altijd bij mij! Ze heeft wel een bed maar die word al een tijd niet meer gebruikt. Gezellig zo! En verpesten geloof ik niet in
Alleen mn jongste zoon komt weleens langs snachts, maar die stuur ik weer terug na een tijdje omdat hij nogal breed ligt haha. Dan doe ik geen oog dicht.
Alleen als ze ziek zijn en/of nachtmerries o.i.d. hebben. Dat weten ze heel goed dus nooit problemen hier wat dat betreft.
de jongste slaapt bij ons, de andere 2 eigenlijk alleen als ze ziek zijn oid. af en toe gaat een van ons wel eens bij hun slapen, vinden ze geweldig.
Ik snap eigenlijk nooit zo dat mensen er zo pertinent op tegen kunnen zijn. Sommige kinderen zien hun eigen kamer en bed tijdelijk gewoon niet als een veilige plaats..waarom zou je dat afdwingen? Hier een kleuter die het wel eens prettig vindt om in ons bed in slaap te vallen. Ze zegt dan zelf dat we haar wel over moeten leggen in haar bed, want daar slaapt ze s nachts het liefste. De jongste slaapt voornamelijk in zn eigen bed. Maar wordt wel eens vroeg wakker, wil dan in ons bed en slaapt daar nog een paar uurtjes verder.
Ja hier mogen ze ook bij ons komen liggen. We hebben een matras naast het bed liggen voor als het te ´vol´ wordt. Jongste van 5 komt weer bijna iedere nacht. De oudste van 6 van kwam niet meer en komt nu weer een paar keer per week. Wij geloven ook niet in verpesten en genieten van de paar jaar dat ze dit doen.
Toen ze bv kregen sliepen ze bij me. Lekker makkelijk vooral en vond het heerlijk dat.kleine lijfje naast me. Nadat ik.met bv was gestopt meteen aangeleerd in eigen bed en dat ging meteen prima. De jongste komt geregeld naast me kruipen sinds hij een normaal bed heeft. Als mijnan nog niet in bed ligt mag hij blijven liggen tot me man hem komt terug leggen. Maar soms kruipt hij snachts naast me en dan slaap ik amper dan maak ik wel de afspraak dat hij in zijn eigen bed moet slapen en dat gaat dan een tijd goed. En dan weer een periode dat hij bij me wilt.
Hihi mijn 10 en 12 jarige liggen niet in mijn bed Ze logeren met hun eigen matrassen wel eens in mijn slaapkamer De jongste 2 slapen bij mij op de kamer, die van 5 slaapt wel in zn eigen bed trouwens en in de ochtend komt hij wel eens bij me liggen, 2 kindjes in een bed haha
Hier zoals ik al zei dus nooit bij ons in bed (ze vragen er overigens ook nooit om). Maar eerlijk gezegd zou ik het heerlijk vinden als het wel eens zou gebeuren. Soms als dochter ziek is dan wil ze in het weekend graag lang bij mij in bed liggen en slapen. Dat vind ik zo heerlijk. Zo'n lekker klein, warm lijfje bij je. En ze ruiken ook zo lekker als ze net wakker zijn .
Nee nooit echt nooit.Toen ze baby was en ziek 1x En pas was ze ook ziek en toen heb ik eerst een tijdje naast haar gelegen op haar kamer en daarna heeft ze op de logeermatras bij ons op de kamer gelegen.. Als ze verdrietig is of eng droomt ofzo dan ga ik haar uiteraard troosten en blijf ik even bij haar zitten enzo maar daarna gaat ze gewoon terug in haar eigen bed. Ze heeft er ook nog nooit om gevraagd. In de ochtend als haar wekker gegaan is mag ze wel naar ons komen maar dat is meestal maar 5 min ofzo.. Hoe gaat het dan bij jullie met bv intimiteit moet er niet aan denken dat onze dochter ineens binnen komt. Dat doet ze dus ook nooit.. als er wat is roept ze. Maar eigenlijk slaapt ze gewoon altijd s` nachts... in haar eigen bed dus..