Ik moet een cadeautje voor een bijna drie jarige hebben (over twee maanden wordt ze 3). Nu zag ik dit en dat leek me zo leuk, maar is vanaf 4 jaar. het is een sieradenset van hout. om te dragen, niet knutselen. sieraden bosbloemen djeco | ilovespeelgoed.nl Zou het kunnen of beter niet? Ik bedoel is het gevaarlijk?
Zolang ze niet de neiging heeft om het in haar mond te stoppen of eraan te trekken totdat het breekt: nee.
Mijn dochter is nu 4 en een half, maar draagt dit al een jaar of 2, maakt ze ook al sinds die tijd zelf.
Mijn dochter en ik zouden het leuk vinden. Maar van mijn man zou ze dat idd niet om mogen. Is heul gevaarlijk....
Ik begrijp dat het om een cadeau gaat? Ik had het ook heel leuk gevonden. Met 3 kon dat hier al wel. Maar mocht het in het geval van dat kindje niet gaan kunnen de ouders het cadeau altijd nog aan de kant leggen voor later, he?
wat leuk, ligt aan het kind inderdaad, of die nog oneetbare dingen in haar mond stopt. Anders kunnen de ouders het zelf bewaren tot ze 4 is Ik denk dat het wel kan.
Ze moeten het erop zetten ivm aansprakelijkheid en kleine onderdelen... Ik persoonlijk ken geen enkele 3-jarige die nog kleine kraaltjes etc in zijn/haar mond stopt om op te eten... Kijk naar je kind zou ik zeggen
Vraag t na aan de ouders, dan weet je t zeker , t ene kind is t ander niet, voor die van mij is t een absoluut nog nee, omdat zij nog wel t in de mond stopt,
Niet voor 3 jarige? Waroom niet? Dochter van nog geen twee heeft precies hetzelfde setje Ze zet soms armbanden aan maar de rest weigert ze aandoen. Ligt gewoon in haar speelgoedkisje ze stopt niets in mond dus maak mij geen zorgen. Ligt indd aan of kind alles in mond stopt maar 3 jarige stopt toch echt dat niet in mond?!!
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik vind het altijd zo lastig om leuke cadeautjes uit te zoeken die bij de leeftijd passen. Vaak heb ik wat in mijn hoofd maar dan laat ik me afschrikken door de leeftijdsindicatie. Ben zelf helemaal niet thuis in wat kinderen leuk vinden, omdat ik ze zelf niet heb. Maar ik heb ze besteld en mocht moeder het nog niet geschikt vinden, dan legt ze het setje nog maar even weg.