Hallo, Ik ben opzoek naar cadeau tips voor onze dochter die 3 word. Maar het is een stoere meid maar ook houd ze van echt meisjes dingen. Ze is nog niet geduldig met kleine friemel dingetjes. Ze krijgt van ons een nieuwe fiets, ze is de 12inch ontgroeid. Maar wat kan ik vragen aan de visite? Keukentje heeft ze en een kleine my little pony verzameling. Mijn moeder haalt een Babyborn omdat ze die steeds pikt van der grote zus. Knutselen kan als het maar niet te veel gepriegel is. Iemand leuke tips?
Play mais! Super leuk. Makkelijk om aan elkaar te maken met water. Je kan het aan elkaar maken maar ook op papier. Met een plastic weggooi mesje snij je het doormidden. Leuk stoffen mandje voor op de fiets.
Leuke step met 3 wielen(my little pony Skippybal (kleine maat) Kruiwagen Gezelschapsspel(len) Electro wonderpen Reuzenkwartet Duplo .. lego .. playmobil
Geen ervaring haha maar ik doe een gok Step Tafeltent Tipitent Klei Vingerverf Gipsgieten en dan samen verven Koekjesbakset met een koksmuts en schort Duplo of playmobil
Hihi. Nou zijn al genoeg tips. Vingerverf etc heb ik er al op staan. Playmobiel kreeg ze van een vriend van ons met kerst. Het ligt ondertussen in elke kier van me huis ze stopt kleine stukjes in speakers etc :'(
Ik wilde ook Playmobil zeggen, maar geen optie zo te lezen Gezelschapsspellen? Wie is het was vanaf drie jaar hier favoriet!
Kapla (of een goedkope variant), kinderparaplu, voorleesboek, dekbedovertrek, Playmobil 123, Smartmax, verkleedkleren