leuke boekensteun

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roozjuh, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mijn zoontje heeft een nieuwe boekenkast gekregen. trots dat ie is heeft ie al zn boeken erin gedaan maar krijgt elke keer een halve driftbui dat zn boeken omvallen :p kortom, opzoek naar een leuke boekensteun!!

Wie weet waar je leuke boekensteunen kan kopen??

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    niemand...?

3. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet precies wat voor boekensteun je zoekt (of hoe veel boeken hij bij elkaar moet houden), maar wij hebben ooit deze boekensteunen gekregen:
    bol.com | Dikkie Dik Boekensteun 2 Stuks | Speelgoed

Erg leuk :D Alleen niet geschikt om hele grote stapels boeken bij elkaar te houden..

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha. het gaat om 10 tot 20 boeken uiteindelijk. hij heeft ze nog niet allemaal in de kast omdat ze dus niet willen blijven staan :p Die dikkiedik is opzich wel leuk. hij vind katten alleen niks haha. maar zoiets idd. wil beetje tijdloos zodat het over 3jaar ook nog leuk is. dus niet cars ofzo want dat is over een jaar waarschijnlijk al niet meer leuk.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lees inderdaad dat die klein zijn en niet voor veel boeken stevig genoeg is. maar ben bang dat dat met alle kinderboekensteunen zo zal zijn?

zag dit ook voorbij komen:
    Skip Hop - Zoo Bookends - Boekensteunen 2 stuks - Uil

maar vind ze best prijzig :p wel heel leuk!

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik zou gewoon naar een boekwinkel gaan en daar wat uitzoeken denk ik :)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja heb al gekeken maar ze hadden een mega saaie. welgeteld 1 boekensteun(setje) was niet veel keuze hier dus :p misschien maar eens naar Almere toe en daar kijken

8. Saskia78

Hmm das wel saai...

Hebben jullie geen expo of kadowinkel?

9. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
  10. Saskia78

11. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor een paar boekjes zijn die steuntjes wel geschikt, maar niet voor 20.. En ik zie nu dat jou zoontje ook al 2 jaar ouder is als mijn zoontje, dus snap dat Dikkie Dik dan niet helemaal leuk meer is ;)
    Die uiltjes zijn wel echt super gaaf!! Maar wel prijzig ja ;)
    Met kinderboekensteunen moet je gewoon goed op letten of ze groot genoeg zijn, meestal zijn ze wat kleiner..

12. Saskia78

Mja en ze zijn vaak niet zo zwaar waardoor ze alsnog wegschuiven... Tenzij ze tegen de zijkant van je kast staan :)
    Ik zeg... Meer boeken! :)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja zag deze ook gister. vind die met ambulance en brandweer wel érg leuk. maar ook weer zo bang dat die wegschuiven bij een paar boeken :p

ben bang dat deze idd te licht zijn en de boeken dan alsnog omvallen :p maar heb dat idee bij alle kinderboekensteunen

meer boeken, haha ja die komen er met de jaren zeker. wil alle boeken van beneden naar boven hebben voor in zn eigen boekenkast. dus dat zijn er dan al zeker 20. en wil nog aardig wat disney boeken hebben :D

14. Saskia78

Ohja.. Heel verhaal getypt... Hop weg :(

Anyway.. Ik legde dus vroeger 1 of meerdere boeken plat en zette daarop m'n boekensteun.
    Dan is je boekensteun wel voornamelijk nog voor de sier.. Maar het ziet er wel leuk uit.

E wat ik me daarna bedacht...
    Deze boekensteunen... Blijven staan omdat je ze onder de boeken schuift. Die zou je kunnen gebruiken (al dan niet vastgemaakt aan de te lichte maar wel leuke boekensteun) en dan blijft het ook staan lijkt me.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hey das eigenlijk wel een goed idee, eraan vast maken! en boeken plat leggen had ik eerst ook gedaan maar dan gilt zoonlief 'nee mama, niet zo!' ;):D

Deel Deze Pagina