Kleuter houdt geen vocht binnen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nummer4, 14 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Geen water, maar alleen ORS geven, een lepeltje en dan weer een tijdje wachten. Zal minder snel uitgespuugd worden. En als er toch gespuugd gaat worden, volgens mijn huisarts is er dan toch al een groot deel opgenomen.

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hier en paar weken geleden hetzelfde gehad maar dan in de nacht. Ook zonder drinken moest ze iedere 20 min overgeven.
    Gelukkig kunnen ze wel wat hebben.

Na de middag knapte ze wat op een bleef er iets binnen.

3. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Verdunde appelsap werkt wetenschappelijk bewezen net zo goed als ORS en gaat er makkelijker in. En inderdaad, lepeltje/slokje per 15 min en na braken even een half uur tot een uur niets. Meestal is het braken zo snel als het kwam ook weer weg (12-24 uur) en die tijd is meestal te overbruggen zonder uitdroging. Maar blijf natuurlijk wel alert daarop.

RoIn vindt dit leuk.
  4. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.686
    6.581
    113
    Vrouw
    Bedankt voor alle antwoorden. De nacht goed doorgekomen en een slok water is er in gebleven en vanmorgen ook een bodempje cola. Ze vroeg net om wat eten dus zal een crackertje geven.

Gisteren zijn we op een kerstmarkt geweest waar je ranja kon 'melken' uit een koe. Ik denk dat dat de boosdoener is geweest. Of natuurlijk gewoon een virus wat enorm rond gaat op school.
    Ik hoop in ieder geval dat alles er vandaag in blijft.

momwithcamera vindt dit leuk.
  5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Fijn dat het iets beter gaat!

Nummer4 vindt dit leuk.
  6. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Fijn dat het weer de goede kant op gaat! Nu weer herstellen en energie krijgen!

Nummer4 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina