minder zindelijk sinds vakantie??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Damay77, 9 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.505
    113
    Vrouw
    dochtertje van 2,5 jaar was sinds 2 weken goed zindelijk. binnen 2 dagen was ze vrijwel helemaal droog. nu zijn we 4 dagen weg geweest. voor de reis van 4 uur had ik haar een luierbroek aan gedaan. voor vertrek en bij aankomst geplast, broek was droog. daarna begon het gedonder. steeds willen poepen maar bij aankomst op de wc niet meer willen. na 2 dagen weer af en toe natte broeken. nu zijn we een een paar dagen thuis en nu vandaag al weer 5 natte broeken. 1 dat ze er overheen plaste, dus die telt niet. maar op kdv liep het langs haar benen tot 2 maal toe. daarna nog 3x een natte broek. toch weer opnieuw beginnen met stickers?

2. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ja hier een dochter van bijna 3 die opeens meerdere keren op een dag in haar broek plast. Ik snap er niks van. Ik lees even mee :)

3. Oedy

Oedy Actief lid

22 aug 2013
    326
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hier zelfde probleem. Al paar maanden zindelijk en nu paar x per dag natte onderbroek/ broek...

4. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Herkenbaar. We waren een kleine maand geleden naar Nederland op vakantie (woon in het buitenland) en twee weken lang overal naartoe geweest en super zindelijk. We moesten meer dan 10 uur in het vliegtuig en omdat hij 's nachts nog niet zindelijk is, had ie voor de zekerheid een luier om voor het geval als hij in slaap zou vallen in het vliegtuig. De eerste dagen thuis niets aan de hand, maar twee dagen na de vakantie ging ie weer naar de creche en daar heeft ie in zijn broek geplast want wij begrijpen wel dat ie naar de wc moet, maar de juffen met nog 12 andere kinderen er omheen hebben dat wat minder snel door blijkbaar. Toen weer twee dagen ongelukjes. We hebben toen weer een paar keer per dag gevraagd of ie moest plassen en weer even bewust op de wc gezet en in zijn blote kont laten lopen en daarna was het weer over en is hij weer gewoon zindelijk.
    Gewoon weer even een klein stapje terug en dan komt het weer goed!

Deel Deze Pagina