Welke ervaren 'toet toet' mama kan mij helpen. Wij hebben de toet toet garage, de gewone wegdelen 1x en de wegdelen met stoplicht 1x. Maar ik krijg dit op geen enkele manier aansluitend met de garage. Zodat het in een rondje ligt zeg maar. Wat doe ik verkeerd? Of moet ik nog meer wegdelen hebben? Bij wie is dit wel gelukt?
Ik heb het ook allemaal en dan nog het vliegveld. En aan elkaar kan het inderdaad niet rond. Erg irritant haha.. Dus ik denk dat of wij wat verkeerd doen of dat het gewoon zo lomp gemaakt is..
Nou dat is dan toch wel heel erg stom. Daar begrijp ik niks van, zijn er vier aansluitingen, en op geen enkele maniet te verbinden met twee sets wegdelen. Ik kon het al niet hebben dat ik het niet kan winnen van dat peuterspeelgoed, maar er zijn dus meer die met dit probleem zitten.
Dat is door een hele slimme meneer van vtech bedacht. Iedereen heeft het erover maar het is nog steeds niet opgelost. Je kunt er inderdaad geen mooi rondje van maken, heel erg jammer
Hoezo slim? Ik zou het juist slim vinden als je het met een extra set passend kunt krijgen, dan ga je er steeds bij halen om een groter en leuker rondje te halen. Nu denk ik eigenlijk eerder 'waarom zou ik?' (Maar mijn zoontje vindt het sowieso geweldig, dus uiteindelijk wint meneer Vtech toch ).
En met de wegdelen deluxe? Lukt het dan ook niet? Daar zitten kleiner stukjes bij. Heeft iemand daar ervaring mee?
Bij mijn niet, het standaard setje is 4 rechte, 4 bochtjes. En het stoplicht, de brug en en 2bochtjes.
Volgens mij hebben wij wel die kleine stukjes maar het kan zijn dat deze bij het vliegveld of de racebaan zaten
de garage komt hier pas met de kerst in huis dus dat geen ervaring mee. wel hebben wij de deluxe wegdelen en daar zitten inderdaad verschillende kleine en verstelbare wegdelen bij.
Nou ben benieuwd of het daarmee wel lukt. Laat het even weten als je wil. Dan kunnen we die nog voor zijn verjaardag vragen, als dat wel past.
Met de garage + de 'gewone' wegdelen + deluxe wegdelen + de racebaan(dat bruggetje en stoplicht) kan ik wel een aan eengesloten stuk krijgen. Na veel uitproberen lukte het eindelijk. De vloer ligt dan wel helemaal vol hier.
Op de foto van de wegdelen deluxe staan de garage en vliegveld aan elkaar met de wegdelenset.. misschien dat plaatje volgen? Heb het zelf nog niet geprobeerd, het blijft netjes in de doos tot aan de verjaardag.
Dus het moet kunnen. Maar dat kunnen die kleintjes dus niet zelf, dat is wel jammer en erg stom vind ik. Ik heb een contactformulier ingevuld op de vtech site met deze vraag. Ben benieuwd. Wat ze daarover zeggen.
Het is wel mogelijk idd maar dan heb je wel de deluxe set nodig. Met de gewone extra wegdelen kom je er niet. Mijn zus heeft de deluxe set en treinbaan (nog niet in nl verkrijgbaar helaas) en daar lukte het wel. Wij hebben voor kerst ook deluxe delen gehaald en de bouwplaats. Denk dat papa daarna weer mag puzzelen met de bouwplaats, garage, stoplicht en een lading wegdelen!