het moet nu echt warmer worden!

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by belize, Mar 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    tot vandaag hebben we het volgehouden en weer naar buiten gegaan.maar zoontje dat nooit een sjaal om wil/muts/handschoenen wilde die wel aanhebben en toch ineens zei hij dat hij het heel koud heeft.dat zegt hij nooit!
    ik ben het zat. als ik naar de weerberichten luister dan blijft het koud. dat is onzin het is bijna april. we zijn nooit zo vaak ziek gewesst als dit winter! ik wil dat het weer lente is en warm is. zodat het buitenspelen met zoontje niet zoveel pijn doet. wie nog meer?

2. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,092
    82
    48
    NL
    Ik ben het ook echt helemaal zat :(. Maar wat doe je er aan.. Kan ook niet wachten om lekker zonder jas in het zonnetje buiten te zijn. Hopelijk wordt de lente net zo lang als de winter!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gelukkig hebben de kids er geen last van maar ik ben het weer ook meer dan beu! Kom maar door met dat lente zonnetje! Hopelijk beloond worden met een lange, warme en droge zomer!

4. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
  5. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier ook helemaal zat, hier ook al vaak ziek geweest! Vandaag en gister spande toch wel de kroon brrrrr wat koud! Chloe zei vandaag ook al, mama als het zomer is ga ik buiten wandelen met de pop!

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier nog ee mama die het weer een beetje zat is! Bij dochter op haar kamertje zakte de temperatuur naar 15graden vandaag! Kind ligt in een dikke pyama in een winterzak en twee dekens dubbel geslagen (het is zo'n koukleum ze :()

Zoon is al voor de 4e keer in 7weken tijd verkouden. Dochter was nog maar net van haar luchtweginfectie af en week later begon ze weer te snotteren. En ik pik van alles wat mee aangezien mijn nachten kort en gebroken zijn: dochter slaapt nog niet door en zoon wordt standaard om 6:00/6:30 wakker.

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    getver he..hier waren ze voorheen ook maar 1x per jaar ziek, en nu de afgelopen weken is er constant iets aan de hand. word er echt gek van!
    jongste nu: koorts, oorpijn en krentenbaard. oudste: keelpijn en koorts.
    en zo is het iedere keer wat!
    hoop echt dat de lente gauw komt! :(

8. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Ik vind eigenlijk dat je je humeur niet moet laten beinvloeden door het weer, je kan er toch niks aan doen..!
    Maarrrr... er zijn grenzen:D Ik ben er ook he-le-maal klaar mee.
    De kinderen hebben het gewoon constant koud. En met deze gure wind is het ook steeds koud in huis, ondanks de verwarming.
    Hier ook constant virussen die niet weg willen. Dochter is nooit ziek en is de afgelopen 2 maanden al 3x ziek geweest. Mijn man is ook nooit ziek en heeft nu voor de 2e keer griep waar hij maar niet bovenop komt, ik ook griep gehad en verkouden en nou heeft zoontje gisteravond hele bedje onder gespuugd en blijft spugen.. Buikgriep kan er ook nog wel bij! Zul je zien dat we nu met onze lage weerstand ook allemaal volgen met buikgriep:(
    Ik wil zon!! Deuren open, weg met die virussen! De kinderen lekker buiten spelen, geen gemiep met dikke jassen/sjaals/mutsen/handschoenen etc. en de tuin eindelijk eens aanpakken..!
    Maarja, je doet er zo weinig aan. Nog heel even geduld hoop ik.. Las dat het na pasen warmer wordt.

9. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    bah, het is -2 buiten en de wind is weer vresselijk!

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben het ook helemaal zat!! Ik wil lekker naar het park, de kinderboerderij, m'n zoontje lekker buiten laten spelen.....!

11. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Maar ik heb toch betere temperaturen gezien na Pasen als ik kijk naar de 14 daagde verwachting:D

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wij zijn dus afgelopen donderdag speciaal naar de kinderboerderij geweest om eens wat lentegevoel te kweken.

Als we maar allemaal hard genoeg doen alsof het lente is.. Dan winnen we heus!

Dus ook speciaal voor jullie... Even een leuk fotootje.

13. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    dat doe ik dus wel elke dag!!!maar ik heb nu echt zo enorm gewrichten pijn van de kou.gelukkig geniet zoontje wel van buiten.maar mama echt niet meer!!!!

14. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja we hebben heel veel baby geiten gezien vorige week!

15. Saskia78

EN nu zit ik lekker in de zon.
    Echt warm is het niet maar toch veeeeeeel warmer dan vanochtend :)

Het begin is er weer!

16. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    saskia ik bewonder je positive houding!

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Ik ben er ook aan toe!!! Het is veel te koud. Maar als dit betekent dat we dan wel een topzomer krijgen, dan hou ik t nog wel even vol :) Moeten ze t wel beloven!

Wij zijn vorige week ook met dochters klasje naar de schaapsboerderij geweest. Maar kreeg er niet echt een lentegevoel bij toen mijn vingers en tenen er door mijn handschoenen en winterlaarzen heen eraf begonnen te vriezen ;)

Qua ziekte is het deze winter eigenlijk erg meegevallen, zeker de laatste weken. Tot dit weekend, heb dr vandaag thuis moeten houden. Hopelijk blijft t hier wel bij..

18. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    gelukkig!

19. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik ben het ook zat. Ik heb het heel erg koud. We kunnen niet buitenspelen. Zoontje is verkouden. Ik wil dat het lenteeeee is.....

20. Saskia78

Hihi maar het zonnetje op z'n rug.. (Met zwarte jas) was ook echt wel erg lekker.
    Echter daarna nog naar de bieb gelopen en daarna naar huis...
    En toen wilde ik toch wel weer heel graag naar binnen..
    2 uur buiten (nouja, half uurtje bieb erbij) was toch genoeg om het flink koud te krijgen ondanks de zon.

Maar... Het zonnetje geeft me wel echt een boost met ik zeggen.
    Dus kom maar op met die zomer!

(Ergste s nog dat als het echt heel warm is.. Ik droom weinig aan vind. Ik ben echt een mei-mens :) Lekker zonder jas zonder je rot te zweten...)

Share This Page