Bij ons zoontje gaan ze volgende maand zijn tongriempje door knippen, onder narcose. Tevens worden er 2 of 3 hechtigen geplaatst. Wie heeft er ervaring mee? Hadden ze er veel last van of viel het mee? Ik wil hem zo goed mogelijk voorbereiden op wat hem te wachten staat.
Bij ons neefje hebben ze het gedaan op 5jarige leeftijd, hij heeft alleen net na de ingreep beetje last gehad. Veel ijsjes eten!
Hoi! Ik wilde alleen even zeggen dat het goed is dat jullie het doen. Mijn tondriempje is nog steeds erg kort en heb er soms wel last van. Het is dus eigenlijk wel nodig voor een kindje om het te knippen. Ik hoop dat dit jullie sterkt in jullie keuze!
@ Sandraska, ja dat zij de KNO ook al, veel ijsjes. Die halen we dan zeker in huis. Dat zal hij wel erg leuk vinden @ MoniqueP, eigenlijk wilde wij al dat het doorgeknipt werd toen hij nog baby was. Echter de KA van toen vond het niet nodig, omdat hij geen problemen met drinken had. Terwijl mijn gevoel zei, dat het problemen ging geven met de spraak. Wat dus idd het geval is. Zijn mondmotoriek is niet goed omdat hij zijn tong niet goed kan gebruiken.
Ik alleen ervaring bij mijn zoontje maar daar hebben we het al met 2 weken laten doen, dus dat ging gewoon op de poli. Succes, en ik denk dat veel ijsjes een goede tip is!
Mijn neefje heeft het gedaan toen hij 14jaar was. Heeft er niet zo heel veel pijn aan gehad, maar volgooien met ijsjes is natuurlijk wel lekker! Hij deed hetomdat hij moeite had met zoenen haha Grappig hij wilde er nooit iets aan doen, tot die tijd.