cadeautip 2-jarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wachtend, 16 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Binnenkort word onze zoon 2 jaar en we hebben geen flauw idee wat we hem moeten geven!

    We dachten aan een loopfiets maar helaas is zoon daar gewoon echt nog te klein voor. Hij heeft de toet toet garage al maar speelt er maar weinig mee. Keuken heeft ie al maar hij gebruikt liever de pannen om ermee te trommelen ;)

    Hetgeen hij echt heel leuk vind is kleuren en puzzelen maar jullie raden het al. Dat heeft ie allemaal al in overvloed ;)

    Heeft er iemand tips??
     
  2. aappie20

    aappie20 Fanatiek lid

    19 feb 2012
    3.214
    492
    83
    Ik zou toch voor een loopfiets gaan. Mijn zoontje heeft hem gekregen toen die 1.5 was. Ben hier toen heel.kwaad om geworden (so hadden die gegeven em als er nou een aanleiding was... nee gewoon leuk.voor tussendoor) de eerst 2 wekem was zoontje heeel gefrustreerd als hij die fiets zag want elke x klom die erop en stuiterde hij er weer net zo hard vanaf. Eindelijk na 3 lange wekem.had hij hem.door en nu met bijna 2 jaar sjeest hij heel de wijk door met zijn siets:D

    (Sorry voor de typefouten ben.net uit de narcose)
     
  3. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Mijn zoon is ook bijna 2. Wij hebben een tractor gehaald, daar is hij dol op. Voor tussendoor ook van die grote auto's van little tikes gegeven, sindsdien speelt hij alleen met de auto's.

    Misschien even kijken waar hij verder nog leuk vind. Anders de loopfiets wat je in gedachten hebt.
     
  4. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Oef uit de narcose en dan mij meteen een berichtje typen wel heel erg lief hoor!
    Het probleem is dat zoon met zijn voeten niet bij de vloer komt (hij is 85 cm dus nog echt heel klein!)

    Hebben juist zoiets van nu wellicht een klein cadeautje en als hij 2.5 jaar is dan de loopfiets aanschaffen.
     
  5. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Tractor heeft ie ook al, driewieler, klein loopfietsje, glijbaan, zandbak dus wat nu? We wilden een 10 inch fietsje maar hij is nog echt te klein :(

    Duplo vind hij niet echt geweldig, blokken vind hij super maar heeft hij al. Hij komt om in speelgoed maar er is maar weinig wat hij echt geweldig vind ja buiten spelen ;)
     
  6. Naantje20

    Naantje20 Actief lid

    13 jul 2008
    241
    0
    0
    De kleinste loopfiets van puky kan dan wel! Is vanaf 85 cm dacht ik. Super ding!
     
  7. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Puky ik ga meteen kijken op internet!
     
  8. maria80

    maria80 Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.960
    131
    63
    Die van prijskiller.nl is ook heel klein en maar €29. Die heeft 10inch wielen ipv de meeste loopfietsen 12 inch. Ons zoontje is ook klein en paste daar toen wel op (en nu nog steeds, zadel op zn hoogst).
    Ideaal ding, weegt niets (dus makkelijk op te tillen als ze niet meer willen).
     
  9. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Wauw Maria super fietsjes voor een ook nette prijs!
    Maar nou moet ik even gaan kijken hoelang zijn beentjes zijn haha ga ik morgen meteen even doen ;)
     
  10. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Mijn zoontje heeft de puky loopfiets gekregen. En hij is mini...maaer 83 cm.
     

Deel Deze Pagina