Wie kent/heeft het Kids2sit stoeltje? Dit is hem: Litaf Kids2sit - De Babykraam Het lijkt mij een goed alternatief voor een duowagen voor als ons 2e kindje is geboren, ik ken alleen niemand die hem heeft en kan er ook weinig over vinden. Ik ben benieuwd naar ervaringen!
Lijkt me handig. Dat zag je vroeger veel. Maar is denk ik wel iets voor kleine dingen zoals boodschappen doen etc. Voor een langere wandeling lijkt het mij niet heel erg prettig zitten...
Mijn moeder zei dat ook meteen dat ze dat zo vroeger deden. Ik wil hem inderdaad ook meer kopen voor korte afstanden, als ik alleen langer weg ga wil ik de baby in een draagdoek doen en peuter in de buggy.
ik had vroeger ook zo'n soortgelijk ding. op zich is het wel aardig en het werkt ook wel. maar ik vond een duowagen achter elkaar toch prettiger en beter duwen en praktischer met het openbaar vervoer. maar om even snel van a naar b te moeten is het een handig ding.(naar school lopen of even met de hond wegbijv)
volgens mij heet het ding dat ik heb Kidsit. Is een ander ding dan wat je laat zien in de link. Kan een kindje op staan of zitten..