Hi, Mijn dochter die bijna 9 wordt, heeft sinds gisteren last van haar tepels. Ik heb gekeken en gevoeld, maar ik voel geen verdikking of iets zitten. Wel zijn de tepels zelf (Alleen het puntje zeg maar) rood. We zijn nu op vakantie, dus even naar de huisarts gaat niet. Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen? Beginnende borstgroei was het eerste wat in me opkwam, maar ze is nog zo jong! Verder geen andere tekenen zoals zweetlucht bijvoorbeeld.. Bedankt alvast!
Ik denk toch beginnende borstgroei, de dag dat mijn dochter 9 jaar werd kwam ze naar me toe omdat het daar gevoelig was met erop drukken, ze is nu ruim 12 jaar en nu begint het echt goed door te zetten, dusdanig dat ze straks een echte bh nodig heeft.
Mijn dochter van nu 9,5 jaar klaagt sinds 8 jaar wel eens over haar 'borstjes', dat beetje gevoelig of beetje pijnlijk is tpv tepel. Ik zie/voel dan eigenlijk niets. Duurt meestal niet langer dan een paar dagen en dan weer maanden niets. Tot op heden geen zweetlucht. Wel merk ik sinds een half jaar dat ze sneller vette haren krijgt.
Bij mijn dochter begon het ook met 8 jr. vlgs mij is dat tegenwoordig een normale leeftijd waarop dat begint.