Kleuter op IC na eten XTC-pil

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 17 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Dat hoop ik ook.

3. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Pfffff, welke zak laat er nu xtc slingeren op een schoolplein! Het zou je kind maar zijn....:$

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.090
    3.874
    113
    Triest :(.

5. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Uit de jaszak of broekzak gevallen zonder in de gaten te hebben denk ik. Dit is ook mijn angst bij mijn schoonouders in huis, zou er anders misschien nooit over nagedacht hebben maar daar lag het ook 1x op de grond omdat het ongemerkt uit de broekzak van zwager was gevallen en als het 1x gebeurd dan kan het misschien ook ooit een 2e x gebeuren en veel te bang dat als dat ooit gebeurd, dat ons kind het eerder vind dan wij..om die reden kom ik daar ook liever niet en anders verlies ik mijn kind geen seconde uit het oog, lijkt me verschrikkelijk om mee te maken.

6. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    De juf zal ook wel een hartverzakking hebben gekregen.. Wat een nachtmerrie zeg! Fijn, die hangjeugd op het schoolplein...

7. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Noem mij bekrompen maar als ik weet dat er ergens drugs in huis zijn of kunnen zijn kom ik daar sowieso niet. Ik zou het incident dat je beschrijft ook zo benoemen naar mijn schoonouders en zeggen dat ze dan maar naar ons toe komen. En je zwager erop aan spreken. Dit kan echt niet!
    Op schoolpleinen komt veel hangjeugd dus waarschijnlijk is het inderdaad uit een zak gevallen. Gemeentes zouden meer moeten doen om jeugd in de avonduren en weekenden te weren van schoolpleinen. Bij mijn vorige werk vonden we echt vanalles na het weekend: lege bierflessen, peuken en zelf gebruikte condooms! 😳

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Snelle reactie van de juf!

9. Janna

Janna Fanatiek lid

Nou! Dat was ook mijn eerste gedachte! Die juf heeft echt adequaat gehandeld!

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wie zegt er dat het door hangjeugd komt? Misschien wel uit de zakken gevallen van een ouder ;). Ik ben in ieder geval wel blij dat het schoolplein van onze school afgesloten is, zie het bij de school van mijn nichtjes, glasscherven rond de speeltoestellen, dat is gewoon gevaarlijk.

Deel Deze Pagina