Twilight Marathon 29 juni

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal1984, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wie gaat er heen ?

Ik zit te twijfelen, het is van 18.00 tot 02.30 ..

Wil heel graag maar het is wel enorm lang ... hahahah

Als ze nou ook alleen eclips in de premiere gooien dan kijk ik thuis wel deel 1 en 2 ;)

Maar nee ... helaas

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik wou erheen met een vriendin, maar toen ik ging bellen voor kaarten, kon ik kiezen tussen: 3e rij van voren, of 5e rij van voren tegen de muur :$ Nou laat maar...dan kijk ik die 2 delen wel lekker thuis en Eclipse als hij uitkomt ;)
    Bij ons in de bios is het een grote zaal, dus zit je de hele avond je verpesten.

3. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik ga wel :D
    Ik heb goede plaatsen achterin in het midden!!
    Bring it ON :D :D

4. chantal1984

Hier in de kuip viel het nog wel mee qua plaatsen ik zou op de vierde rij zitten vanaf boven en dan een beetje naar rechts of links maar ik vind het zo lang ...

5. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik ga wel, ik kon zelf de plekken kiezen waar ik wil zitten, ik heb dus wel goede plaatsen.

En lang, ach.....zo vaak is het niet (in ieder geval dat ik naar zoiets ga) dus deze ene keer8)

6. chantal1984

Nee het is idd niet zo vaak maar om 7 uur gaat mijn wekker weer want dan word die kleine wakker en mijn vriend is gewoon werken want het is op een doordeweekse dag ..

Eigenlijk vreemd dat ze dat op een dinsdag doen maar goed ;)

Ik besluit vanavond of ik ga of niet ...

7. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik bedoel het ook niet negatief, ik kan niet weten hoelaat bij andere de wekker gaat of de kinderen wakker worden....

Ik had het puur over mijn situatie, mijn man is trouwens de volgende dag vrij, dus hij brengt onze dochter naar school, kan ik lekker uitslapen:D

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jij kwam volgens mij uit dezelfde stad als ik, dus:

YOU LUCKY GIRL!!!!

Ik had er echt de **PIEP** in zeg dat we niet konden, maar van 18:00 - 01:15 uur met m'n hoofd helemaal achterover vond ik geen prettig idee..

9. chantal1984

Ik bedoelde het ook niet negatief hoor ;)

10. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    ;)8)

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Jaaaaaaa, wij gaan ook in pathe de Kuip.
    Gezellig met mijn gay collega, overduidelijk Team Jacob en nog een paar meiden. Heb er nu al zin in. Heerlijk een avondje zwijmelen.

12. Leliana

Leliana Niet meer actief

Owh ja, we komen idd uit dezelfde stad! :D ;)
    Wanneer heb je gereserveerd? Ik deed het gelijk toen het nieuws bekend werd .. vandaar de goede plaatsen! ;)

Lijkt me ook niet fijn zo lang achterover zitten .. alhoewel, Edward is dan wel een stukje groter he! :D :D :p

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou, ik las het hier op het forum ergens. Ik wist er dus helemaal niks van. Dus toen ik begin vorige week ging bellen hoorde ik dat. Ik dacht 29 juni is nog ver weg, dus wie weet..Maar neeeee..pech gehad. Wanneer kwam het nieuws uit dan?? En waar had jij het gelezen/gehoord dan?

Nee, ik ga echt niet achterover hangen. Ben zelf 1.75m, dus ik moet sowieso onderuit zakken in die stoelen, voor degene achter me. Maar dan is het echt een ramp voor m'n rug als ik vooraan zit ;)

14. Leliana

Leliana Niet meer actief

@ Cathie:
    Nee dat zit dan inderdaad niet lekker! Ik heb mijn lengte (1m60) wtb wel mee ...

Ik had het op de officiele twilight hyves gezien (waar ik elke dag op kom; hoezo verslaafd? :) ) op de dag dat het bekend werd! Ik had toen gelijk gebeld! Ik denk dat dat zon 3,5 week geleden al is?

*checkt telefoon*

Yep, 3,5 week! ;)

15. chantal1984

Ja klopt het is al een tijdje bekend, ik had het op de twilight facebook gezien ..

Heb toch besloten om het niet te doen :(

Ik wacht wel tot hij gewoon in de bios is .. Ik kijk dan deel 1 en 2 wel thuis ;)

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hey chantal, jij hier ;)
    Ook twilight fan? Goed zo! hihi

17. chantal1984

#17 chantal1984, 27 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2010
    hahahah ja tuurlijk ben ik hier :D

Weet nog wel dat toen Twilight net uit was dat hier ook een topic over was geopend en toen dacht ik '' waar hebben ze het over '' had het idee dat het zo'n saaie twilight zone film was ;)
    Heb hem toen gedownload, s'avonds gekeken en de volgende ochtend meteen in de winkel gekocht :D

En vanaf dat moment HELEMAAL verslaafd :D

Zijn jullie team Edward of team Jacob ?

Ik dus echt Edward ;)

Hebben die twee in het echt nou wat met elkaar .. Robert Pattinson en Kristen Stewart ( Bella en Edward ;) )
    Zou zonde zijn want ik ben een veel mooiere vrouw en die loopt hij dan mis ;) door bij zo'n kapsones mokkel te zijn .... Nee ben niet jaloers vind haar in andere films ook bar slecht :)

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    EDWARD natuurlijk! God wat een lekkere vent.....grrrrrrrrauuw die mag mij wel bijten hihi ;)

In het echt hadden ze wat ja, maar of dat nu nog zo is?????

19. chantal1984

Bijten ? nou ik zou wel andere dingen willen doen hoor hahahah :D :)

20. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Hier ook eentje echt voor team edward, vindt de cullens in de film sowieso interessanter dan jacob en gevolg.

Ik vind Robert Pattinson in het rl nu niet bepaald bijzonder, leuk koppie maar meer ook niet, als edward is hij super8)

Deel Deze Pagina