Maaltijd voor ziek kind.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wasmachine, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Mijn zoontje is een beetje ziek. Ik wil graag iets voor hem maken dat hij lekker vindt, maar ook iets dat gezond is omdat we gister al pizza hebben gegeten. Ik heb wat inspiratie nodig. Wat zouden jullie maken voor een ziek kindje?

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    iets met rijst chicken tonight nasi,
    of pasta al zal dat zwaar zijn.. tosti's
    of gewoon aardappels met zijn favoriete groetne en een stukje vlees.

ovenschotel van iets..
    soep met broodje kaas

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Vraag m waar hij zin in heeft. Dat valt meestal het beste als je ziek bent ;) (of kiest ie dan alleen pannenkoeken of friet?)

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Lekker vers groentensoepje met wat stukjes stokbrood. Mijn dochter smult daarvan, ziek of niet ziek.

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    vragen wat ie wil. hier eten ze vaak appelmoes en vla

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier altijd kippensoep als ze ziek zijn en vla

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou ook voor soep gaan! Her is groentekippensoep favoriet bij de oudste en pompoensoep bij de jongste. Maar in tomatensoep ofzo kan je ook makkelijk heel veel groente verstoppen voor extra vitamientjes.
    Ik maak trouwens als ze ziek zijn ook altijd vruchtensap of een smoothie (gewoon fruit, met of zonder yoghurt, in de blender). Dat vinden ze heerlijk en dat gaat er dan beter in dan gewoon fruit.

8. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou kijken wat je in huis hebt en hem in het mate van 't mogelijke zelf laten bepalen.
    Wil hij alleen maar pudding of yoghurt bijvoorbeeld, dan is het maar een pudding-dagje. Die groenten en fruit komen desnoods morgen ofzo wel weer.

9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik heb vanavond een poging gedaan om allemaal kleine hapjes te maken. Soep, stokbroodje, komkommer etc. Niet dat het iets hielp maar mama doet haar best...zucht! Nou ja fruit wil meestal wel dus dat eet ze nu extra veel.

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Soepje/boullion of vla ofzo..

Deel Deze Pagina