Ongelooflijk! Ik ben het er helemaal mee eens dat ze die familieleden langzaam en pijnlijk af moeten maken! Maar hoe gaat dat arme meisje hier ooit overheen komen? Als je op die manier groot moet worden.....???!!! Wat voor toekomst gaat ze tegemoet???
Ik ben het er helemaal mee eens, mijn eerste gedachte was afschiet die mensen alle 3, maar een langzame pijnlijke dood is natuurlijk veel beter!!! Het is net wat jullie zeggen, dat meisje is voor haar leven beschadigd, en die 3 krijgen een paar jaar gevangenisstraf (als het uberhaupt al een paar jaar wordt)
wat verscrikkelijk.. arm kind .... daar komt het nooit meer goed mee psycho mensen... en dan nog wel je eigen moeder, broer en opa.... te ziek voor woorden.
Gatverdamme, wat een 'mensen'! Dat is toch de gek voor woorden!!! Moet er niet aan denken dat zoiets met mijn kleuter gebeurt! Ik blijf erbij, dit soort vrouwen moeten direct zonder pardon gesteriliseerd worden, zodat die nooit meer een kind kunnen krijgen.
Ook ik heb hier geen woorden voor, zoiets mag toch nooit gebeuren Ik werd er echt ff misselijk van, ik woon zelf ook in Sittard en moet er niet aan denken dat dit ergens in de buurt ofzo gebeurd is Liefs Angela.
Dit is echt te erg voor woorden, elke idioot kan ook zomaar kinderen krijgen, zo iemand moeten ze inderdaad martelen en steriliseren!!