las het net ook en mijn maag draaide zich ook om , kan me echt niet voorstellen dat iemand zoiets kan doen... op ad lees ik het ook weer anders trouwens.. daar staat mogelijk van balkon gegooit... maar ja hoe komt anders een 3 jarige om 11 savonds zelf daar ? brrrrrr heb het er echt super koud van
Walgelijk! Als echt blijkt dat dit kindje gegooid is, mogen ze de "beesten" die dat gedaan hebben, wat mij betreft de rest van hun leven opsluiten en de sleutel weggooien.
Die `beesten´ ook van de flat afgooien maar dan vanaf het dak. Sorry dat ik zo grof ben maar ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je een kindje van 3 zo van de flat gooit. Walgelijk.
Nou idd!! Bij ons is het jaren geleden gebeurd met een moeder die niet in orde was. Zij gooide haar 2 jarige kindje van 8 hoog naar beneden. Wonder boven wonder heeft dit kindje het wel gered maar wel gehandicapt. Kinderen zijn allemaal uit huis geplaatst maar het staat je altijd bij. Vreselijk die onschuldige kindjes, ik moet ook steeds aan het kindje denken.
Afschuwelijk! Een kindje komt op de wereld, helemaal afhankelijk, en moet maar hopen dat iedereen het beste met hem/haar voor heeft! Dit breekt echt mijn hart! Helaas gebeuren zulke dingen ( en allerlei andere vreselijke dingen ) vaker ! Rust zacht, klein mannetje!
echt walgelijk, word er gewoon onpasselijk van en het ergste is dat je in Nederland gewoon nog een kindje mag krijgen als je je vorig(e) kind(eren) hebt vermoord zoals die tandartsassistente die haar 3 baby's in de schuur had verstopt in koffers. Meteen verplicht steriliseren in de bak
In Het Parool staat er een heel artikel over. Verteld door de man die ging helpen om het jongetje re redden.
Tranen springen me in de ogen, o bah. Ik vind dit echt zo'n zelfde soort idee als de baby brianna zaak. Afgezien van het seksueel misbruik wat bij brianna het geval was. Ah aahg ahhg die kleintjes toch, kon ik ze maar herkennen en allemaal in huis nemen.
Pfff... spookt al de hele dag door m'n hoofd. Mijn oudste is ook 3. Kan me er gewoon niets bij voorstellen. Zo onschuldig nog. Verschrikkelijk.
Zo'n onschuldig kind.....WAAROM! Achtelijke mensen! Van mij mogen ze degene(n) die dit op zn geweten heeft, ook van de flat afgooien!