Onvoorstelbaar..... Hier zijn toch geen woorden voor!!!! Heel veel pijn laten lijden dit soort mensen
..sprakeloos.. Dit is te erg voor woorden weer, verschrikkelijk, walgelijk Hoe haalt iemand het in zijn hoofd!!!!:x
Arm mannetje! Wat bij mij als eerst naar boven kwam: als het maar geen voodoo praktijk is geweest. IN Ghana is dit heel gangbaar als geloof en ik heb ooit een documentaire gezien over dat ze soms geloven dat kinderen behekst zijn. Omdat er drie mensen bij waren ( papa, mama en ?) was dit misschien wel een soort priester? Als dit zo is ( weet het natuurlijk niet) dan heeft dit mannetje waarschijnlijk al een zeer zwaar en triest leventje achter de rug.... Arm ventje, ik hoop dat je rust gaat vinden....
Echt geen woorden voor. Als ik dan kijk naar mijn 3-jarige dochter zeg... Wie kan een kind dat nou aandoen?
In de telegraaf staan 2 dingen. 1 dat iemand had gezegd dat het idd een slachtoffer van rituelen was en dat hij bezeten zou zijn. En 2 dat de vrouw en man ruzie hadden en dat de vrouw het jongentje bij de man in de armen duwde en de man hem plots naar beneden gooide. Nu is het telegraaf dus wat waar is weten we niet.. Maar het is gewoon IN EN IN! triest. te erg voor woorden. arm klein ventje....
Wat een haat aan die mensen, je zou ze zo zelf van 't balkon af willen stuiteren. :S ik wens ze dan ook echt het ergste toe.. wat een arm ventje, bah geen woorden voor!
In het parool staat dat het een dronken neef was en die liet het kindje vallen? Hoe dan ook....afschuwelijk
Hoorde net op tv dat waarschijnlijk een neef van de familie in een dronken bui het jongetje boven de balustrade had gehouden en dat daardoor de kleine naar beneden is gevallen. Stond idd ook in het Parool Neef die Nana liet vallen was dronken en speelde met de kleuter - MISDAAD - PAROOL Hoe dan ook het blijft een triest verhaal.
Verschrikkelijk.....bah. Maar het is ook wel raar dat kinderen nog wakker zijn rond 23:00 uur s'avonds zeg!!