het is niet normaal meer was ie zelf maar gesprongen. het arme onschuldige kind. ik ga eerst een potje janken
Heerst er één of ander virus ofzo waarvan je moordlustig wordt? Dit is toch niet normaaal meer?! Het arme kindje... En die vader? Ophangen die hap!
Ik las het net op de telegraaf...... Kon wel janken. Mijn dochter is 4,5 jaar....moet er niet aan denken dat iemand zo'n klein onschuldig kindje zoiets wreeds aan zou doen!
Mijn man maakt wel eens een grapje tegen onze dochter "als je nou niet gaat eten gooi ik je in de gracht". Maar om dat ook echt te doen!?!
gekke wereld leven wel gewoon , zo veel dingen over baby's laatste tijd , kan zo huilen pffffff gekke gestoorde mensen zeg
Kan er alleen maar om janken.... 58 meter ! Dat is vergelijkbaar met een flat van 14 a 15 verdiepingen.... Dacht die L*L dat ze dit zou overleven ? Verkeerde inschatting ? Ow... ik duw mee OK?
Ja ik dacht ook al, als je gaat bungee jumpen in Scheveningen, heb je dezelfde val! Hetzelfde als dan je elastiek knapt...water is dan zo hard als beton.... Arm kindje, wat een verschrikkelijk iets dit. Wat is er aan de hand met de wereld....
Wat is er toch mis met deze wereld! ik heb dit bericht huilend zitten lezen! dat arme arme kind! en die vader? meteen de doodstraf! hoe zit het dan wel niet met die andere kids in de auto, die hebben het waarschijnlijk zien gebeuren, zijn meteen getraumatiseerd voor het leven! wat bezielt die man toch....